2011. május 16., hétfő

26. rész


(Liz)

Az aprócska is hotelba visszatérve, gyorsan vettünk mond a ketten, egy forró zuhanyt. Ezt követően kezdtem érezni, hogy végre vannak végtagjaim. Zuhany után pizsibe öltöztem, és bebújtam a jó meleg ágyikóba. Seben már észrevehető volt, hogy egy kicsit kezd felengedni, a délutáni feszült állapotából. Próbálkoztam a tévénézéssel, de rájöttem, hogy mindez felesleges, mert a csatornák ebben a hotelben csak finn nyelven voltak foghatóak.
Seb ekkor lépett ki a fürdőből, és jókat kuncogott az ábrázatomon, ahogy próbáltam kitalálni, hogy mégis miről lehet szó. Nem bírtam ki, hogy ne nevessek én is, a kacagása eléggé ragadós. Mellém telepedett az ágyba, s Ő is nézte a televíziót. Ahogy rápillantottam észrevettem, hogy Ő sem fog fel belőle többet, mint én. A távirányítót a kezébe vette, és váltogatta a csatornákat. Próbáltam nem foglalkozni azzal a tudattal, hogy mellettem van Ő, egy pólóban és boxerban, s az illata, szédítő…
Minden idegszálammal a készülékre koncentráltam, azonban éreztem, hogy egy kéz nagyon finoman simogatni kezd. Ennek a kéznek a gazdája, pedig mellettem fekszik. Tekintetemet rá emeltem, azonban Ő, gondolatban teljesen máshol járt, szuggerálta a televíziót, mégis simogatott, ösztönösen cirógatta a kezemet fel és le… Megpróbálkoztam a dolog figyelmen kívül hagyásával a tévé által, de azért ez elég nehezen ment, tekintve, hogy a mellkasomból a szívem ki akart törni mindezen mozdulatokra.
Ismét Sebre emeltem a tekintettem, s a pillantása, ahogy engem fürkészett, szinte perzselt. Ahogy nézett, az már nagyon zavaró volt, bele is pirultam, s lesütöttem a szememet. Újra rászegeztem a tekintetemet, s akkor egy váratlan pillanatban… megcsókolt… Először puhán, félve, majd ahogy nem ütközött ellenállásba, egyre szenvedélyesebben. Először fel sem fogtam, hogy mi ketten mit is teszünk pontosan. Amikor végre eljutott a tudatomig, hogy mi történik velünk, már az ágyban feküdtem vízszintesen, Seb felettem, csókolt és gyengéden simogatott. A nyelve az enyémmel keringőzött, a keze gyengéden cirógatott ahol ért, és ez a kettő valami olyasmit indított el bennem, amit nem is hittem, hogy érezhetek, főleg nem iránta. Levegőnk hiányában azonban el kellett válnunk egymástól.
- Seb… ezt… nem… szabad… - próbáltam meg finoman eltolni magamtól.
- Miért nem? Szeretlek… szeretjük egymást, miért ne lenne szabad? – nézett rám gyengéden.
Egy pillanatra lefagytam… szeret… azt mondta, hogy szeret… engem… Csak néztem őt, tágra nyílt szemekkel. Az agyamba nagy nehezen jutottak el a szavai, melyek nagyon lassan értelmet nyertek. Én nem is gondoltam volna…
- Te szeretsz engem? – néztem rá hitetlenkedve.
- Liz… - csókolt meg gyengéden – Gyönyörűm… szeretlek, igen szeretlek téged. – simogatta meg az arcomat.
- De te nem szerethetsz engem!
- Miért is nem? – nézett rám felvont szemöldökkel.
- Mert… mert… - dadogtam össze-vissza.
- Talán te nem érzed ugyan ezt? – nézett rám félve. – Nem szeretsz engem? – ült fel az ágyban, a tekintete elárulta a belső vívódásait, félt a válaszomtól.
- Nem erről van szó… - ültem fel én is.
- De! Pontosan erről van szó! Liz… - fogta kezei közé az arcomat. – Itt csak egy kérdésre kell tudnom a választ, a körítés nem érdekel. Szeretsz vagy nem?
- De Seb… - hajtottam le a fejem, kerülni akartam a tekintetét, ő azonban nem eresztett, kényszerítette, hogy a szemébe nézzek.
- Igen vagy nem?
- De…
- Igen vagy nem? – kezdett elfogyni a türelme.
- Igen… szeretlek… - mondtam ki nagyon halkan, s ő megcsókolt. Két kezébe fogta az arcomat, úgy csókolt. Szenvedélyesen, mégis gyengéden… szerelmesen.
- Szeretlek Gyönyörűm… - döntötte a homlokát az enyémnek, s újra megcsókolt.
- De Seb… - kezdtem, ő meg vett egy nagy levegőt, s rám nézett.
- Mond, ne kínozz. Úgy sem bírod ki, hogy ne osztd meg velem, ahogy látom. – mosolygott rám szívből.
- Seb… szóval, te meg én… szóval mi… mi nem… - makogtam, ő meg úgy nézett rám, mintha ütődött lennék.
- Liz, én ebből egy kukkot sem értek. – cirógatta meg az arcomat.
- Ahhh… - csaptam a takaróra, Ő meg jót kuncogott rajtam, és a zavaromon.
- Mi a baj Liz? – nézett rám gyengéden.
- Szóval… te egy Forma 1-es pilóta vagy.
- Ki gondolná. – mulatott rajtam.
- És világbajnok.
- Valami olyasmi. – a mosolya még szélesebb lett.
- És nagyon fiatal…
- Mire akarsz kilyukadni? – nézett rám gyanakodva.
- Hogy én idősebb vagyok nálad. – mutattam rá a lényegre.
- Tudom… na és?
- Ez téged nem zavar? – néztem rá félve.
- Miért? Kellene, hogy zavarjon? Szeretlek, és nem érdekel, hogy idősebb vagy nálam. Azaz egy dolog fontos, hogy szeretlek, és te viszont szeretsz… - simogatta meg az arcomat. – A többi nem érdekel.
- De…
- Liz. Téged ez ennyire zavar?
- Nem, de majd ott lesz a sajtó, aki ezen fogja köszörülni a nyelvét, és… - tette az ujját a számra, hogy elhallgattasson.
- Kicsikém, állj le. Nem fogja senki ezen köszörülni a nyelvét, mert én ezt nem fogom hagyni. – nézett rám elszántan.
- De te híres vagy! Mindenki ismer! – kötöttem az ebet a karóhoz.
- Ha arra akarsz ezzel célozni, hogy te egy senki vagy, akkor ezt most felejtsd el. Nekem minden vagy! Mindent jelentesz. Liz, hát nem érted? – fordította felé az arcomat, azt akarta, hogy a tekintetemet rá szegezzem - Ha rád nézek a napom máris sokkal szebb. Ha hozzám szólsz, a szívem ki akar törni a mellkasomból. A gyomromba pillangók repdesnek már egy mosolyodtól is. – ölelt meg szorosan, s én nem ellenkeztem, hisz minden falamat kezdi lebontani körülöttem. – Hányféleképpen mondjam el, hogy szeretlek? – nézett rám gyengéden. Egy kósza könnycseppem utat tört magának, de Seb lecsókolta mielőtt eltűnt volna a homályban.
- Szerelmes vagyok beléd Sebastian Vettel. – mosolyogtam rá teljes szívből.
- Fraulein Strassberg, szerelmes vagyok Önbe! – s a mosolya még szélesebb lett, majd szerelmesen megcsókolt…

12 megjegyzés:

  1. Jaj, ez nagyon édes rész lett :D ♥♥
    Végre lépett Seb! :D ♥ Csóóók! :D ♥
    Liz nagyon kis aranyos volt, hogy úgy zavarban volt XD :D A Sajtó meg magas ívből... :D
    Imádom! :D ♥♥♥
    Hamar folytit :D ♥♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés
  2. jajjjjj nagyon nagyon nagyon jó rész.:) végre összejöttek!!:D idősebb nála? tényleg?:D

    VálaszTörlés
  3. Haligali!

    De édeeeees. *.*
    Végre együtt vannak. : D
    Imádtam! Seb és Liz tök aranyosak voltak. : )
    Nagyon várom a folytatást!
    Üdv: A

    VálaszTörlés
  4. Nem lehet itt abbahagyni!!!
    Folytatást! :)
    üdv, vikky

    VálaszTörlés
  5. Jó végre vidámabb részt olvasni. :)
    Remélem minden rendeződik köztük és Kimi-Gina közt is. Aztán ismét jöhetnek a bonyodalmak! :P
    any

    VálaszTörlés
  6. Igen végre együtt vannak:) és bevallották egymásnak,h szerelmesek:) Azért Liz próbálta kimagyarázni a dolgokat, de nincs mit tennie. Herr Vettel elcsábitotta:)

    VálaszTörlés
  7. Lusta vagyok újra írni az "elveszett" kommentem! :)
    Várom a folytatást!
    üdv, vikky

    VálaszTörlés
  8. Haligali!

    Már írtam ehhez a részhez kommentet, de eltűnt. :(
    Nem tudom, hogy olvastátok-e, de ha nem, a lényeg annyi volt, hogy eszméletlen édes volt a rész és nagyon várom a folytatást!
    Üdv: A.

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!

    Végre összejöttek. Frau Müller már utalt erre korábban, de Liz nem hitt neki, és most láthatja, hogy igaza lett a tanárnak.
    Várom a folytatást!
    Üdv.: B.

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!

    Ez nagyon szép rész lett, és végre összejöttek! :D Már nagyon várom a folytatást, úgyhogy légyszi siessetek! :)
    üdv. H

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó rész lett. Ezek után nagyon várom a Kimi verziót. Vajon továbbra is ilyen kedves marad Ginához? :)
    üdv, any

    VálaszTörlés
  12. Mindenki kisfiúnak tartja Sebit, na majd most megmutatja,hogy egy" belevaló"férfi.
    Legalábbis én ezt várom.
    Hajrá!
    ditke

    VálaszTörlés