2011. június 13., hétfő

38. rész


(Liz)

Másnap reggel egyedül ébredtem az ágyban. Nem tudtam eldönteni, hogy ez most rosszat jelent vagy jót. Komótosan, és kedvtelenül indultam el lefelé, immáron felöltözve. A konyhában találtam meg a család nagy részét, és szemmel láthatóan tanácskoztak. Seb arca, de főleg szemei gondterheltek voltak. Ahogy beléptem a nem épp aprónak mondható helyiségbe minden szempár felém fordult.
- Jó reggelt! – köszöntem félénken.
- Jó reggelt! – hangzott az egyöntetű válasz. Seb azonnal elindult hozzám, s a karjaiba zárt.
- Jobban vagy? – suttogta a fülembe, hogy csak én halljam.
- Öhm. – motyogtam a mellkasába. Felemelte a fejemet, hogy a szemébe tudjak nézni, majd óvatosan, egy apró pici csókot lehelt az ajkamra. Tudtam, hogy most nagy közönség előtt be kell érnem ennyivel, de minden porcikám érte kiáltott.
- Liz – kezdett bele azonnal Heikke, s mind a ketten felé fordultunk – arra jutottunk, hogy a tegnapi nap történése miatt, lehet, jobb lenne, ha a fiammal hazamennétek Svájcba. Ne értsd félre, nem vagytok az utunkban, csak nem akarjuk, hogy ilyesmi még egyszer előforduljon. És talán jobb lenne, ha egy kicsit csitulnának a kedélyek körülöttünk. Egész Heppenheim attól hangos, hogy Seb itthon van, és már a telefont is ki kellett húzni, mert folyamatosan csörgött.
- Miattam zaklatnak titeket. – ölelt még szorosabban Seb. Fájt neki, ha bántják a családját. – Tényleg jobb lenne, ha hazamennénk. – nézett rám hatalmas szemekkel.
- De így is alig vagy itthon. Nem akarom, hogy a tegnap történtek elrontsák az ünnepet! Nem megyünk sehova! Én ezt nem engedem! – dühödtem be.
- Kicsim! Itt már nem csak rólad meg rólam van szó! Itt már a családom nyugalma és biztonsága a kérdés. – nézett rám fájdalmasan.
- Nem akarom elhinni, hogy nincs más megoldás! Nem tudom elfogadni! – bújtam ki a biztonságot nyújtó karok közül.
- Nem tudunk mást tenni. – vonta meg a vállát, és nézett rám úgy, mint akitől elvették az összes karácsonyi ajándékát, mert elkapták egy csínytevés miatt.
- Nekem van egy ötletem! – világosodtam meg, s mosolyogva néztem páromra, hisz annyira nem kilátástalan a helyzet, mint ahogy mi azt gondoljuk.
- Mire gondolsz Gyönyörűm? – néz rám egy apró mosollyal, de csupa lágysággal a hangjában.
- Hát arra, hogy miért nem jöttök ti is velünk Baarba? – néztem ismét Seb karjai közül a család többi tagjára.
- Hogy? – kerekedtek ki Heikke szemei. – Mi nem akarunk zavarni… csak láb alatt lennénk… - jött most ő láthatóan zavarba.
- Engem egyáltalán nem zavarnátok, és szerintem Sebet sem. – néztem páromra, aki egy széles mosollyal válaszolt. A szemeiben hálát véltem felfedezni. – Heikke, itt nincs senkinek sem nyugta, ott viszont békésen és csendben tudnánk eltölteni az ünnep hátralévő részét. – magyaráztam neki kedvesen.
- Szerinted, ha összeeresztjük ezt a két srácot – mutatott Fabira és Sebre – béke és nyugalom lesz? – nevetett.
- Ugyan – legyintettem – inkább hallgatom a veszekedésüket, mint Seb letargiáját, hogy mennyire hiányoztok neki. – néztem a szeretett férfi szemébe, ő pedig megcsókolt.
- Anya, azt hiszem most alul maradtál. Pakoljatok, még ma megyünk. - döntötte el véglegesen a kérdést az idősebb Vettel-fiú. - Felhívom Christiant, hogy miénk lehet-e a gép. – s indult is telefonálni, a többiek meg pakolni.

Már a gépen kezdtem sejteni, hogy Heikke mire is célzott a konyhában. Fabi és Seb nem bírták ki sokáig csendben egymás közelében. Heikke próbálta őket csitítani, de engem különösebben nem zavart a dolog, így a gép elejébe mentem, leültem az egyik kényelmes fotelba, majd a fülhallgatót a fülembe téve elindítottam a zenelejátszást. Hátradöntöttem az ülést, így szinte majdnem feküdtem. Seb egyik pulcsijával betakargattam magam, aminek olyan illata volt, mint neki. Hamar elaludtam…
A külvilág nagyon lassan kúszott be a tudatomba. Fordulni akartam, de éreztem, hogy valami az utamba van. Ahogy kinyitottam a szemeimet, már láttam, hogy nem valami, hanem valaki, történetesen Seb az, akit hatalmas vigyorral néz rám.
- Mit vigyorogsz? Még a végén úgy marad az arcod. – bosszankodtam. Nem szeretem, ha felkeltenek, és Seb minden repülésünk alkalmával felkelt. Egy rossz pont neki…
- Lehet, hogy úgy is marad, míg haza nem érünk. – ölelt meg szorosan, s a szemembe nézett. – Együtt fogunk lakni! Felfogtad? Én még nem… - vigyorgott tovább álmodozó tekintettel.
- Hogy mi? – jutott el a tudatomig, amit az előbb mondott. – Mi együttlakni? – húzódtam el tőle. – És ezt kivel beszélted meg? – nem tudtam, hogy meglepődjek vagy inkább bosszús legyek.
- Hát most éppen, és veled. – mosolygott továbbra is, de azonnal riadttá vált, ahogy észlelte meglepett ábrázatomat. – Vagy te nem akarod? De én azt hittem…– vált kétségbeesetté az ábrázata.
- Mit hittél? – sóhajtottam nagyot, és tettem a táskámba a zenelejátszómat, majd kíváncsian fordultam felé.
- Hogy… hogy mi, szóval… - vált teljesen bizonytalanná, és lett egyre kétségbeesett a tekintete.
- Én ebből egy kukkot sem értek Seb. – néztem rá szerintem még mindig túlságosan álmos képpel.
- Nem is kell! Vedd úgy, hogy nem is mondtam semmit! – pattant fel mellőlem, s a gép végébe csörtetett a családja tagjaihoz.
Én ottmaradtam továbbra is a fotelben, és csak néztem ki a fejemből. Nem értettem a kirohanását, hisz pár napja, jobban mondva kettő teljes napja vagyunk csak együtt. Én még nem szeretnék ennyire a dolog elé menni, hisz ember tervez. Automatikusan az ablak felé fordultam, és próbáltam megérteni az előbbi viselkedését, de nem igazán ment…

6 megjegyzés:

  1. Szupi rész lett!Kíváncsi vagyok mi lesz ennek a vége....:)Várom a folytatást:)!

    VálaszTörlés
  2. Hogy lehet itt abbahagyni?!
    Seb bedurcizott... nagyon szerelmes a lelkem, alig várja az összeköltözést, erre Liz lelombozza. :)
    Ezután édes a békülés.
    vikky

    VálaszTörlés
  3. Szupi rész lett :D ♥
    Liztől remek ötlet volt, hogy jöjjön el Sebi családja is Svájcba :)
    És az összeköltözés még talán lehet picit gyors lenne, tényleg. Azért remélem mihamarabb kibékülnek és Sebike nem fog durcizni! :)
    HAMAR FOLYTIT :D ♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés
  4. Gyors folytatást szeretnék Lizes résszel. Kíváncsi vagyok a "magyarázkodásra" és a békülésre! Biztos jó lesz... :P
    any

    VálaszTörlés
  5. Még, még, még, ennyi nem elég! XD
    Lizes vagy Ginás rész, nekem mindegy, csak folytatás legyen!
    Qka

    VálaszTörlés
  6. Haligali!

    Na, már megint mi ütött Sebbe?!
    Remélem, hogy minél hamarabb kibékülnek. : D
    Nagyon várom a frisst.

    Üdv: a.

    VálaszTörlés