2011. június 9., csütörtök

37. rész

Gina

-Kimi, te annyira lökött vagy!-nevettem vidáman, amikor a szerencsétlenkedése után majdnem mindketten pofára esve érkeztünk meg a házba, és csak annak volt köszönhető, hogy elkerültük ezt  a balesetet, hogy a Jégember reflexei a helyükön voltak, és mielőtt még zuhanó „repülést” vettem volna  a padló felé, elkapta a derekam és visszarántott egyenesbe, igaz ezt csak úgy sikerült, hogy teljesen nekipréselődtem a mellkasának és ismét nagyon közel kerültünk egymáshoz.
-Igen ezt mondtad már párszor!-kacagott ő is, és elengedett engem, majd bezárta a bejárati ajtót és levetett kabátját a sapkával, sállal, kesztyűvel együtt a fogasra akasztotta. Ez után így tettem én is.-És most gyere!-fogta meg  a kezem és kezdett el húzni a nappali felé.
-Miért? Minek? Mit akarsz?-soroltam a kérdéseket.
-Szeretnék mutatni Neked valamit!-mosolygott rám, és a nappali kicsit kiugró, eddig számomra felfedezetlenül maradt részéhez lépdelt. Lassan követtem őt, és amint megláttam az ott álló csodát, a szám elé kaptam a kezem, és meglepetten pislogtam Kimire.
-Ez gyönyörű!-suttogtam teljesen megbabonázva.-Megérinthetem?-kérdeztem kicsit bátortalanul.
-Persze!-bólintott mosolyogva, én pedig közelebb léptem és a mutatóujjamat finoman végighúztam a látszólag már régen lakkozott, de még mindig csillogó fa felületen.
-Játszanál nekem valamit, kérlek?-kérdezte kicsit akadozva, halk hangszínen. Felkaptam a fejem, és meglepetten fürkésztem az arcát, de azt hiszem, hogy a mosoly már ott bujkált a szám szegletében.
-De…….de én már nem tudok semmit!-mondtam szomorúan és lehajtottam a fejem. Kimi óvatosan az állam alá nyúlt, és újra felemlte azt.
-De igen, képes vagy rá! Én tudom!-suttogta, mélyen a szemembe nézve.-Hiszek benned!-súgta a fülembe, majd gyengéden megpuszilta az arcom. Lassan bólintottam, majd leültem a hangszer előtt álló székre, és egy nagy levegőt véve óvatosan, minden mozdulatot átgondolva felnyitottam a billentyűket védő fedőt.Végigsimítottam a fekete-fehér billentyűkön és egy pillanatra behunytam a szemem, amikor hirtelen megrohamoztak az emlékek. Elmosolyodtam, majd ismét egy nagyot sóhajtva, játszani kezdtem. Azt hittem, hogy már rég elfelejtettem mindent, de nem így volt. A rég elfeledettnek hitt hangjegyek ismét eszembe jutottak, és olyan könnyedén, olyan szívből játszottam, ahogy mindig is szerettem volna. A Guns’N Roses November Rain c. dala mindig is nagy kedvencem volt, és ezen a hangszeren játszani maga volt a csoda. Imádtam a zongorázás minden pillanatát. Az utolsó akkordok leütése után behunytam a szemem és hagytam, hogy a zene utórezgései még egyszer elvarázsoljanak.
-Ez……ez egyszerűen gyönyörű volt!-suttogta Kimi a meglepettség és az áhítat keveredésével a hangjában. Elmosolyodtam, és a szemeimet kinyitva, felé fordítottam a fejem. Picit meglepődtem, amikor látta, hogy könnyek csillognak a szemében.
-Köszönöm, hogy megadtad nekem azt az örömöt, hogy ennyi év után újra hódolhassak a szenvedélyemnek!-mondtam hálásan, és bólintottam egy aprót.
-Én köszönöm neked! Amióta a nagyi meghalt, nem hallottam ilyen gyönyörű zongoraszót! Már hiányzott! És most végre nosztalgiázhattam kicsit, és tudom, hogy még mindig emlékszem azokra a szép napokra, amikor játszott magának, vagy nekünk!-mondta kicsit elmerengve. Odaléptem hozzá, és megsimogattam a vállát, majd a kezemet az övébe csúsztattam, és felhúztam őt  a székről, amin ült.
-Gyere! Próbáld ki te is!-küldtem felé egy csillogó mosolyt, és még mielőtt bármit is mondhatott volna, lenyomtam őt a zongoraszékre.
-Nagyon kedves tőled Ginus, hogy látsz bennem lehetőséget, de ki kell hogy ábrándítsalak, botfülem van!-vigyorodott el.
-Ugyanmár, ne mondj ilyet!-nevettem egy aprót.-Először is tedd a kezeidet a billentyűkre!-kezdtem el őt tanítgatni, és mögé állva, rásegítettem kicsit  a dologra.-Szuper, most pedig nyomd le azokat a billentyűket, amelyekre mutatok!-folytattam, és már el is kezdtem, Kimi pedig kis fáziskéséssel de követte az ujjaimat.
-Hát ez katasztrofálisan megy!-nevetett, amikor ötödszörre sem sikerült megtalálni a hangokat, amiket mutogattam neki.
-Ne add fel! Menni fog az!-bíztattam kitartóan, és közelebb léptem hozzá, majd a vállai fölött előre nyújtottam a kezeimet, és megpróbáltam lejátszani az egy soros kis darabot, de ez ebben a pozícióban elég nehéznek bizonyult. Mindenhogyan próbáltam már helyezkedni, de sehogy nem volt kényelmes, és egészen meglepődtem, amikor Kimi hirtelen megragadta a karom, és odahúzott az ölébe. Persze, rögtön fülig pirultam, és néhány másodpercig rá sem mertem nézni.
-Így talán könnyebb lesz!-suttogta a fülembe és hogy még inkább megnehezítse a dolgot, belepuszilt a nyakamba. Futólag rámosolyogtam, aztán lejátszottam a kis darabot, majd megfogtam a kezét, és így segítettem neki, hogy le tudja játszani. Rengeteget nevettünk, és igazán sokat küzdöttünk, mire megtanulta azt a rövid kis sorocskát, de nem bántuk, mert fantasztikusan érzetük magunkat.
-Áhh, olyan büszke vagyok rád!-nevettem vidáman, amikor sikerült eljátszania amit tanítgattam neki, és hogy nyomatékosítsam is a kijelentésemet, megöleltem át, és amikor húzódtam el, teljesen meggondolatlanul egy röpke kis puszit adtam a szájára. Azt még láttam, hogy elmosolyodott, de aztán lehajtottam a fejem, és felpattantam az öléből, hogy ne láthassa milyen zavarban vagyok.
-Elmész?-kérdezte egészen ijedt hangon, közben a kezem után nyúlva.
-Azt hiszem, ideje lenne aludni menni! És azt sem szeretném, ha a többiek felébrednének!-válaszoltam halkan.
-Haragszol?-kérdezte meg komolyan, belenézve  a szemembe.
-Nem, dehogy!-vágtam rá rögtön.-Csak szeretnék pihenni, mert nagyon elfáradtam. Csodálatosan éreztem magam ma Veled. Köszönöm ezt a napot! Fantasztikus volt!-mosolyogtam rá.
-Én is hasonlóképp érzek. És boldog vagyok, hogy itt vagy Velem!-viszonozta a gesztust, aztán felállt a székről, és odalépett elém, majd gyengéden megsimogatta az arcom, és egy puszit nyomott oda, majd ez után ő adott az én ajkaimra egy nagyon pici, szinte leheletnyi puszit.-Velem alszol ma is?-kérdezte halkan.
-Javaslom, inkább aludjon mindegyőnk a saját szobájában, mert nem akarok ismét olyan kínos szituációt, mint amilyen ma reggel is volt!-ingattam a fejem.
-Ahogy szeretéd
-Aludj jól! Jó Éjt!-mosolyogtam rá, majd elindultam az emeletre, hogy egy fárasztó, ám annál élménytelibb, és csodálatosabb nap után álomra hajtsam a fejem…….

4 megjegyzés:

  1. Csak az ajtót kéne zárni és minden oké...
    Gina gokartozik, korcsolyázik, Kimi meg zongorázik. Mindenki tud mindent! Szuper! XD
    Liz-Seb? Rájuk is kíváncsi vagyok már.
    üdv, vikky

    VálaszTörlés
  2. Szuper rész lett!!!
    Megnézném szívesen hogy Kimi hogy tud zongorázni:)Egy Liz és Sebis részt is ha kérhetünk...XD már nagyon kíváncsi vagyok:)
    Várom a folytit!
    Puszi:Bibi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos rész lett :D ♥
    Kimi zongoratudományát megnéztem volna szívesen! :D XD Ginában jó tanárra talált :D
    Olyan jó látni, milyen édesek :D ♥ Szerelmesek :D ♥
    Egyet értek vikkyvel! :D Csak zárni kéne az ajtót :D
    HAMAR FOLYTIT :D ♥
    IMÁDÁS ♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés
  4. Annyira tetszik, hogy Gin és Kimi egyre közelebb kerülnek egymáshoz, bár egyre erősebb bennem egyfajta rosszérzés. Úgy értem, hogy most túl nagy náluk az idill és valami vagy valaki bele fog rondítani a képbe. És ezt nagyon nem szeretném. :( Tényleg! Jennivel mi újság? Képben vagy nem? :) Lehet, hogy a Jégember nem olyan szabad, mint szeretném, ha lenne? :O
    Nagyon-nagyon remélem, hogy folytatják ezt az utat, és még közelebb kerülnek a másikhoz. Ez a gokartozás, sétálás, korcsolyázás, zongorázás, a meghitt beszélgetések és együttalvások... Maradjanak így. :) ♥

    SZUPER rész lett ez is! :D ♥ ♥ ♥

    Pussz,
    Noncsi

    VálaszTörlés