2012. április 1., vasárnap

91. rész /2.

(Liz)

- Nekem? A telefont? Hallo?-szóltam bele halkan.
 -Liz? Te vagy az?-kérdezte bátortalanul.
- Igen... - suttogtam.
-Liz, beszélnünk kell. Meg kell hallgatnod. Tudom, hogy mindenért én vagyok a hibás, de muszáj meghallgatnod. Én szeretlek.......-hadarta egy szuszra, és olyan megtörtnek tűnt a hangja.
- És szerinted ez mindenre megoldás?-kérdeztem vissza kissé ironikusan.
-Nem Liz, nem megoldás mindenre, de őszintén mondom Neked. Csak egy esélyt adj arra, hogy megmagyarázzam.-kérlelt.
- Seb... én nem tudom...
- Kérlek Liz, csak pár percet kérek...
- Seb... én...-teljesen elbizonytalanított és nem tudtam mit válaszolhatnék.
- Kérlek.....kérlek
- Mond... kettő percet kapsz...-adtam meg végül magam.
- Találkozzunk, ezt nem telefonon akarom elmondani.
- Hogy mi? Találkozni?-szaladt magasra a szemöldököm.
- Szeretnélek látni, és a szemedbe nézve mondani, hogy sajnálok mindent, amit csináltam. - suttogta.
-Seb én... –zokogtam fel.-Annyira fáj.
-Tudom Liz, annyira rossz hallani, hogy sírsz, hogy szenvedsz, és én jóvá akarom tenni.
- Én nem tudom... Seb... –ráztam a fejem, és a barátnőmre pillantottam, aki viszont bíztatóan mosolygott rám.-Hol akarsz találkozni? Mikor?
-Holnap este, érted megyek, menjünk el valahova, vagy gyere el hozzám, vagy ahol te akarod. Te mondasz meg mindent.
- Holnap este? - néztem rá barátnőmre, segítséget várva tőle.
-Menj el, hallgasd meg! Szereted őt!-suttogta.
-Akkor holnap este. Nálad... nem akarok közönséget.-feleltem kicsit ridegen.
-Érted megyek, jó?
- Rendben, és főzni is fogsz? - kíváncsiskodtam.
-Szeretnéd?-hallottam hogy mosolyog.
- Igen... - suttogtam.
-Mit ennél szívesen?-lelkesedett be szempillantás alatt.
- Tudod miket szeretek, úgyhogy rád bízom.-vontam meg a vállam.-Seb itt vagy még?-kérdeztem óvatosan, amikor hosszú másodpercekig nem szólt semmit.
-Igen, itt.....-suttogta.-Már tudom mit készítek. Nyolcra érted megyek,jó?
-Igen, remélem addig végzek... a lányokkal elmegyek vásárolni.
-Akkor legalább Leenat is hazahozom és nem Ginának kell fáradnia.-tette hozzá roppant figyelmesen.
- Oké... ahogy gondolod.-válaszoltam közönyösen.
-Akkor én megyek, gondolom szeretnétek pihenni.
- Persze... –feleltem csalódottan, és nagyot sóhajtottam.
-Köszönöm Liz, szeretlek.-suttogta.
-Seb! – szóltam még utána.
-Igen?
- Jó éjt! Akkor holnap...-köszöntem el tőle.
-Jó Éjt Liz! Alig várom!
- Aztán nehogy összetörd magad... várni foglak...-suttogtam.
-Igyekszem hozzád Gyönyörűm! Aludj jól!-búcsúzott.
-Te is... Jó éjt!
-Szebi báci mond meg Lizy néninek, hogy szejeted! - kiabálta a kislány.
-Megmondtam neki Kicsim!-hallottam még a hangját, aztán kinyomtam a telefont.
- Azért jó hallani - mondtam  a barátnőmnek pironkodva.
-Persze hogy jó, hiszen fülig szerelmes vagy belé!-mosolyogott rám és fájdalmasan felsóhajtott.
- De Gina... ne mondj ilyet...-ellenkeztem azonnal.
-Mit Liz? Szeretitek egymást, Nektek még van jövőtök, és ne mondd, hogy nincsen!
- Nektek is van... csak akarni kell rendbe hozni. Kimi is rá fog jönni, hogy hülyeséget csinált.-néztem rá együttérzően.
-Nem fog Liz, annyira érzem, hogy nem tud megbízni bennem és eszébe sem jut, hogy igazat mondok neki!-suttogta sírva, és felállt, hogy a konyhába menjen, de megszédült, és a falba kellett kapaszkodnia, hogy ne essen el.
- Gina! - ijedtem meg és azonnal mellettem termettem.
-Jól vagyok, minden rendben!-igyekezett megnyugtatni, de behunyta a szemeimet és én ebből már tudhattam, hogy pocsékul érzi magát.
- Gyere ülj le.- tessékeltem azonnal az egyik székhez.
-Köszönöm!-mosolyogott rá hálásan.-Ne aggódj jól vagyok!-mondta komolyan.
-Gina ne szórakozz velem! Hisz alig álltál a lábadon! Most azonnal lefekszel, és alvás van. Nem tesz jót se neked se a kicsinek az éjszakázás. Holnap nehéz napja lesz mindenkinek
-De Liz, úgysem tudnék aludni. Inkább dolgozom egy kicsit.-ellenkett.
- NEM! Alvás van! Különben... különben nem megyek holnap el Sebhez. Válassz!
-Liz, ez zsarolás!-próbáltam rá csúnyán nézni.-Na jó, ezen ne múljon.-sóhajtott.
- Ez nem zsarolás! És most alvás van! - tereltem az ágya felé.
-Köszönöm! Jó Éjt Liz!-ölelt meg.
- Jó éjt Drága!-adtam egy puszit az arcára, aztán kimentem még a konyhába hogy igyak egy pohár teát és rendezzem kicsit az összekuszálódott gondolataimat, mielőtt még új nap köszöntene ránk...

7 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Tetszett a rész... tök jó, hogy Liz és Seb megbeszéltek egy "randit", remélem kibékülnek már végre :D
    Remélem Ginának nem lesz semmi baja, és most már kicsit jobban vigyáz majd magukra! :)
    Kíváncsian várom a folytatást!
    Üdv, Andika

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok lányok! :)
    Először is köszönöm,hogy amellett döntöttetek,hogy folytatjátok ezt a sztori.És remélem,hogy ezentúl megváltozik majd a helyzet és sok-sok komival elhalmoznak majd benneteket ;)
    Nagyon jó lett ez a rész,nekem tökre bejött,ahogy mindig :P
    Liz kicsit akadékoskodott a találkát illetően,de én úgy gondolom,hogyha szereti Sebit igazán,akkor meg kell hallgassa a férfit és ez az utolsó lehetőségük arra,hogy kibéküljenek(amit nagyon remélem,hogy meg fog történni!!)
    Seb kezébe vette az irányítást,ő már megtette az első lépést a békülés felé,Kiminek is ezt kéne tennie.Ideje lenne egy vizsgálatot csinálnia,hogy megtudja,Gina tőle terhes.
    Gina vigyázhatna magára jobban,nem szeretném,hogy elmenjen a baba,hiszen ez köti még össze valamennyire Kimivel.
    nagyon kíváncsi vagyok Sebiék "randijára" ;)
    siessetek a folytatással.
    puszi:Reny

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Hát remélem hogy sikerül megoldaniuk a gondokat! Kiváncsi leszek, hogy Liz mennyire lez megbocsájtó. Igaz én Kimiéket jobban szeretem, de erre a szálra is nagyon kíváncsi vagyok! Nagyon várom már a következő fejezetet! :D
    Puszi
    Linda

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!:)
    Örülök,hogy örültök, mert az részeket hoz :P
    Ez a rész nekem nagyon tetszett, Seb végre vette a bátorságot, és a szerelem legyőzte a büszkeséget. :) Kiminek is meg kéne már tennie, főleg hogy terhes Gina. :D Nagyon várom a kövit :D
    puszi :*

    VálaszTörlés
  5. Nagyon örülök, hogy végre kezdenek helyreállni a dolgok :) Kellemes volt olvasni ezt a részt, Seb aranyos volt :) Remélem a következő részben már Kimi is határozottan lép Gina felé, hasonlóan Sebhez :)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Nagyon örülök az új résznek! Jól sikerült, nagyon aranyosak Sebék, csak nekem kicsit sok volt az, hogy Liz elsírta magát! De kinek mi tetszik! :D
    Várom a folytatást, és remélem szépen-lassan Seb és Liz kibékülnek, ahogy Kimi is rájön, hogy mekkora hülye volt, és visszakönyörgi magát Ginahoz, bár biztos nem kellesz sokat könyörögnie! :)
    Puszi: Szandi

    VálaszTörlés
  7. What's up, its fastidious post on the topic of media print, we all know media is a fantastic source of information.
    My homepage - pikavippi

    VálaszTörlés