2012. március 27., kedd

Sziasztok!

Miután mostanság csak elvétve kapunk egy-egy hozzászólást és nincsenek visszajelzések, az a "merész" ötletünk támadt, hogy lehetőséget adunk nektek, hogy elmondhassátok, mit gondoltok a történetről, a hozzáállásunkról, a karakterekről, az irományok stílusáról, vagy bármiről, amiről csak szeretnétek! :) Szívesen várunk mindenféle megjegyzést, legyen az bíráló, kritizáló, vagy éppen buzdító! Kérünk Titeket, hogy ne fogjátok vissza magatokat és most az egyszer legalább írjátok le, amit gondoltok! Nagyon hálásak lennénk érte, és ez által tudnánk, hogy milyen irányba kellene elmozdítani a történéseket, hogy Nektek elnyerje a tetszéseteket! :)

Köszönjük szépen előre is,
Szabus & Gina

11 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Én nem rég találtam rá a történetetekre és nagyon tetszik, nem igazán van szerintem probléma a történettel és a karakterekkel, így gyorsan végig is olvastam :D
    Ahonnan elkezdtem én oda szinte mindig írtam hozzászólást, már ha észrevettem, hogy van új rész, mert, hogy újabban nagyon ritkán írtok és a Liz-Seb páros története egy ideje elmarad, és szerintem ezért van aki nem is olvassa, mármint mert ritkábban írtok és fel se tűnik nekik.
    Tudom, hogy iskola/munka, többi elfoglaltság, plusz egyéb teendők, de szerintem ha legalább hetente 1-1 új részt hoznátok, akkor több visszajelzést is kapnátok!
    Be lehet vezetni persze, hogy kommentekhez kötitek a következő részt, de ezzel csak annak tesztek rosszat, aki olvassa és ír is hozzászólást rendszeresen!
    Na, azt hiszem ennyi röviden! :D
    További jó írogatást!
    Puszi: Szandi

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Én tegnap találtam rá erre a blogra és azóta csak olvasok és olvasok! Egyszerűen fantasztikus a történetetek! Nekem nagyon tetszik! Szerintem mindegy milyen irányba mentek tovább bármit írtok biztos jó lesz, izgalmas és tetszeni fog nekem!
    Csak így tovább csajok! ;))
    Puszillak titeket!
    Noémi

    VálaszTörlés
  3. Én hűséges, kitartó olvasótok voltam, mindaddig, míg rendszeresen jöttek az új részek.Sokszor írtam is hozzájuk.Azt csak ti tudjátok miért, de nagyon megritkultak a fejezetek.Néha már olyan ritkán jöttek, hogy vissza kellett olvasnom az előző részeket, mert nem tudtam kapcsolni.Sürgetni persze senkit nem lehet, de nálam ez volt a ritkább látogatás oka.
    Ha mégis rábukkanok egy-egy új részre izgatottan olvasom ezután is.
    Minden jót nektek!
    Puszi:szofi
    Ja, és hajrá Seb!(Ha nem szégyelltem volna, vasárnap még sírtam is volna!)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Nekem a történet tetszik, amihez nem fér kétség se, azonban egy ideje már néha úgy érzem, kényszerből születnek a részek. Illetve azért keresetem fel ritkábban az oldalt, mert néha a történet folyamata már számomra elveszett.. néha egyszerűen nem tudom, hogy hol tartanak a szálak, mert szinte eltűntök, és nem tudunk így olvasók rólatok.. sokszor gondoltam azt is, hogy egyszerűen abbahagytátok, tudom, csúnya dolog, de így gondoltam.
    Pedig a legelején annyira másként jöttetek át, mint személyiséget, egy-egy kicsi kommunikáció az olvasókkal a részek előtt, vagy legalább egy-két chat bejegyzés. Nem bántani akarlak titeket, mert szeretem ahogyan írtok és a történetet is nagyon, de néha szerintem jobb lenne, ha picit inkább próbálnátok velünk is kapcsolatot teremteni, nem pedig csak felrakni a részeket, én ezt hiányolom..

    Bocsánat, ha valami bántót írtam, a célom nem az volt, hogy megsértselek titeket, de ezt már le akartam írni..
    Szabina

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! :)
    én minden részhez írok komit,nekem nagyon tetszik a történetetek.Szerintem nincs mit változtatni sem az írásotokon,sem magán a történeten ez így tökéletes :) van benne bonyodalom elég és ettől jó :D
    igaz,hogy ritkán hoztok részt,de meg tudom érteni.Nem könnyű úgy írnia az embernek,ha már egy jó ideje nem kap több hozzászólást 1-nél(amit nem értek,mivel nagyon jól írtok).Le lehet venni a fejem,de én azon a véleményen vagyok,hogy minek hoznátok friss részt sűrűn,ha az emberek nem veszik a fáradtságot,hogy írjanak pár sort.Remélem ezentúl másképp lesz és elhalmoznak benneteket sok-sok komival ;)
    puszi:Reny

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Hát nem írok minden részhez, mert általában telefonról vagyok csak, de úgy gondolom, hogy mindegyik nagyon jó! Persze kellenek átkötő részek meg hasonló, nem lehet mindegyik hiperszuper izgalmas, de nekem így is tetszik, mert életszerűbb, mintha minden fejezetbe történne valami hatalmas nagy dolog. A négy főszereplő közül én egyformán szeretem mindegyiket, mindegyikük szerethető karakter, a srácok meg amúgyis a kedvenc pilótáim :) Mondjuk azt azért remélem, hogy hamar rájön Kimi, hogy ő az apja a gyereknek, vagy legalább elmegy kivizsgáltatni magát, mert rossz hogy nincsennek együtt, de hát nem is lehetnek folyamatosan, minden kapcsolatban vannak gondok. Összességében én úgy szeretem az egészet ahogy van, nagyon jól írtok, ahol kell ott érzelmes, ahol kell ott vicces. Csak így tovább, és már várom a folytatást!
    Puszi
    Linda

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Először is kérlek nézzetek be a blogomra http://a-szerelem-ereje.blogspot.com/ vár egy díj, amit nem adnék oda nektek ha nem tetszene annyira a történetetek, őszinte leszek, én nem nagyon szoktam hozzászólást írni, mert elég lusta természetű vagyok, de ettől függetlenül nagyon várom az újabb részt. Bevallom eleinte csak Liz és Seb története érdekelt,(Kimi nem igazán kedvencem) de most már ugyanannyira várom a Gina és Kimis részt is. Mert nagyon jó a történet és fordulatos. Gratulálok hozzá.

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok csajok :)
    Nekem nagyon tetszik a történet alapötlete, két szálon futtatni az eseményeket rendkívül izgalmas :) De abban egyet értek Szabinával, hogy néha kicsit én is kényszerűnek érzek egy-egy fejezetet :(
    Változatos a töri, de mostanság kicsit sok volt a rossz esemény, és nagyon remélem, hogy nem sokáig húzzátok a béküléseket... :) Szerintem rontana az olvasó élményén az, ha továbbra is harcmező lenne a magánéletük...
    Remélem,nem bántottalak meg benneteket, nem állt szándékomban, főleg, hogy kedvelem a történeteteket :) Remélem hamarosan olvashatjuk a következő fejezetet :)

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!

    Bevallom, én sem szoktam komit írni, általában csak olvasok. Nekem az elején nagyon tetszett a történet, de mostanra 1-2 rész már annyira nem jön be. :/ Egyik-másik fejezeten annyira érződik, hogy ezt most "cukira" szeretnétek megírni, hogy nálam azt éritek el, hogy ez már túl sok. Például a legutóbbi rész is... Nekem Leena közvetítése már nagyon sok volt... A kevesebb, néha több... Néha már tényleg túl rózsaszín..
    A másik meg, amitől kiráz a hideg, az az, hogy mindig mindenkit nagybetűvel írtok, akkor is, ha éppen nem mondatot kezdünk. "Anyuci", "ő", "Hercegnőm", "Bajnokom"... Nekem ez nagyon szúrja a szememet.
    Remélem nem bántottalak meg titeket, mert nem ez volt a szándékom! Nem olvasnálak titeket, ha nem lenne jó az alaptörténet és ne lennének szerethetőek a karakterek. Viszont lehetnétek sokkal-sokkal jobbak is, ha elhagynátok a cukormázt. Tényleg nem bántásból írom ezt!! Ti kérdeztétek a véleményünket és ígérem, hogy ezentúl fogok nektek komizni.
    Szóval, írjatok tovább, ne hagyjátok abba!

    Dya

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!
    Hát ilyenek vagyunk mi olvasók, hogy hiába imádjuk a történetet, nem mindig kerítünk rá sort, hogy írjunk is kommentárt, meg néha úgy érzem, hogy ha nem tudok értelmes dolgokat leírni, akkor inkább nem is írok :S
    Viszont ez nem jelenti azt, hogy nem tetszik, ahogy írtok :D
    Imádom Liz és Seb párosát :) Annyira édesek együtt és a vak is látja, hogy imádják egymást. Seb kicsit bolond volt ebben az apukás ügyben, de nagyon remélem, hogy minél hamarabb kibékülnek! :) Már az előző részben valami ilyesmit éreztem ...
    Kimi és Gina története is jó, viszont Kimi ezzel a hülyeséggel... igazán kibékülhetnének már, mert túl sok volt a rosszból... Ha nem hiszi el, hogy ő a gyerek apja, menjen el orvoshoz vagy valami, de ne bántsa így Ginát. Majd ha kiderül, hogy tényleg az ő gyereke, akkor meg fogja sajnálni, hogy nem volt vele, mikor kellett volna...
    Ott is már látok egy kis reményt a békülésre, de nem olyan, mint Sebéknél.
    Leena nagyon édes gyerek, kis tündérke :) Nagyon imádom a picurt.
    Szóval szeretem a történetet és mindig nagyon várom a folytatást, szeretem olvasni, főleg, hogyha kicsit sűrűbben kapunk új részeket!
    Úgyhogy szerintem se hagyjátok abba! :)
    Puszi, Andika

    VálaszTörlés
  11. Én nagyon imádom a történeteteket, nagyon tetszik. nemrég találtam meg, de már el is olvastam annyira tetszett..:DD
    izgalmasak az események és ez nagyon bejön, remélem nem akarjátok abbahagyni ;D tényleg az igazat írom, folytassátok lécci mert meghalok ha nem olvashatom :)<3

    VálaszTörlés