2012. április 6., péntek

92. rész

Sziasztok! :)

Igaz, csak estére ígértük a részt, de úgy gondoltuk, hogy nem váratunk addig Titeket, szóval meghoztuk a folytatást! :) Reméljük, hogy tetszeni fog Nektek a rész, és kíváncsiak vagyunk, mit szóltok ehhez a váratlan "csavarhoz"! :) Jó szórakozást! :)
Puszi: Szabus& Gina


Ahogy azt Kimivel előző éjszaka megbeszéltem, másnap ebéd után elhozta hozzánk a kislányunkat, és miután ezredszerre is a lelkünkre kötötte hogy vigyázzunk rá, egy csendes sziasztokot köszönve távozott. Hiányzott, el sem tudom mondani, hogy mennyire. Szerettem volna, ha ő is velem jön, ha megfogta volna a kezem és ugyanolyan elfelhősödött tekintettel figyelte volna azt a monitort, amelyiken a pici babánkat láthattuk, de ezek a dolgok sajnos nem tűntek túl reálisnak az adott helyzetben. Annak is örülhettem, hogy Leena velem lehet, így aztán próbáltam nem a volt páromra fókuszálni a gondolataimat, hanem inkább Leenara, Lizre, na meg persze a kicsire, akit nem olyan sokára majd látni fogunk.

-Gyere Kicsim, becsatoljuk szépen az övedet és mindjárt indulunk is, rendben?-mosolyogtam a kis hercegnőre, miközben a gyerekülést igyekeztem a lehető legbiztonságosabban beállítani.

-Anyuci, és Lizy néni is velünk jön?-kérdezte nagy szemekkel.

-Jövök már! Itt is vagyok!-futott be barátnőm éppen a legtökéletesebb pillanatot választva.-Bocsi lányok, de éppen megszólalt a telefon, amikor elindultam, szóval még le kellett ráznom gyorsan az illetőt.-csacsogta lelkesen. Megepett, hogy ennyire lelkes volt, és már-már egész vidám, de ennek csak örültem.

-Ugyan ne viccelj, semmi gond!-legyintettem.-Úgysem indultunk volna el nélküled!-kacsintottam rá.

-Hát reméltem is!-nevetett egy aprót, majd beült az anyósülésre és az övét is becsatolta.

-Na, mehetünk?-kérdeztem körbepillantva, miután én is elfoglaltam a helyem és bekötöttem magam.

-Igen!-kiáltotta lelkesen Leena, Liz pedig nevetve rázta ezen a fejét.

-Biztos nem akarod, hogy én vezessek?-kérdezte meg sokadszorra is, igazán figyelmesen.

-Köszönöm Liz, kedves vagy, de nem szükséges. Nem beteg vagyok, csak babát várok, és nem szeretném, ha emiatt bármit is korlátoltabban kellene csinálni!-magyaráztam neki türelmesen.

-Megértettem!-tette fel a kezeit megadóan.-Igazad van!-mosolygott rám. Bólintottam egyet, aztán beindítottam a motort, és már indultunk is. Útköben hangosan szólt a rádió, mi pedig vidáman énekeltünk, és amikor véletlenül egy mesedal akadt a rádiós uraság kezébe, Leena teli torokból dalolászta azt, mi pedig jókat derültünk rajta. Ez után egy rapre sikerült akadnia a műsorvezetőnek, mi pedig Lizzel egyöntetűen leszavaztuk ezt, sávot váltottunk, és egy pörgős számra sikerült ráakadnunk, amit mindannyian megint nagyon lelkesen hallgattunk. Hangosan énekeltük Lizzel a refrént, amikor zöldet kaptunk, én pedig máris indítottam, hiszen a sor elején álltunk. Azonban jobb lett volna, ha várok, vagy talán el sem indulok, ugyanis egy őrült, hatalmas sebességgel közelítette meg a kereszteződést, és én hiába fékeztem, ő belerohant az autónkba. Mindez a másodperc törtrésze alatt zajlott le, és még arra sem volt időm, hogy felocsúdjak az első döbbenetből, még egy autó belénk csapódott és aztán még egy. Éreztem, hogy a gerincemet, és a nyakamat óriási terhelés éri, a biztonsági öv pedig megfeszült, megnyomva ezzel a hasamat, mégse amiatt aggódtam, hogy velem mi történik, hanem, hogy Leena, Liz és a kicsi jól vannak-e. Amikor már biztos voltam abban, hogy nem lesz több becsapódás, valamint, hogy az autó nem fordult át a tetejére, vagy az oldalára, azonnal a lányokra néztem.

-Leena!-fordultam a kislányom felé, aki nagy szemekkel nézett rám. –Jól vagy tündérkém?-kérdeztem tőle pánikszerűen. Hevesen bólogatott, szólni azonban nem volt képes, és a kis szája is sírásra görbült. Ki akartam szállni, hogy odamehessek hozzá, megvigasztalni őt, de ekkor Lizre terelődött a pillantásom és ijedten láttam meg, hogy eszméletlenül ül az ülésen és egy keskeny kis vércsík csörgedezik le a homlokán.

-Liz! Liz! LIZ!-kiáltottam ijedten a nevét, és az arcát simogattam, remélve, hogy meghall engem és felébred.-Ne csináld ezt velem Liz! Kérlek! Nyisd ki a szemed! LIZ!-szólítgattam őt hisztérikus sírás közepette, mire ő nagyon lassan kinyitotta a szemeit.

-Gina!-suttogta a nevem erőtlenül.

-Itt vgyok Liz, itt vagyok!-fogtam meg a kezét.-Jól vagy? Mit érzel? Fáj valamid?-soroltam a kérdéseket.

-Nem tudom. Nehezen kapok levegőt!-suttogta halkan.

-Ne beszélj drágám, nyugodj meg!-simogattam az arcát.-Hívom a mentőket, bevisznek, és minden rendben lesz! Tarts ki!-próbáltam én erős maradni, de ez irgalmatlan nehezen ment ebben a helyzetben, és hiába is akartam, nem tudtam elfojtani a könnyeim záporát. A telefonomért núltam, ami szerencsére épségben megúszta a balesetet, és miközben a mentők számát tárcsáztam, ki akartam szállni, azonban az övem csatja nem nyílt.

-Miért nem tudok kiszállni? Miért nem nyílsz ki?-sírtam el magam ismét, de ahogy hátranéztem, láttam, hogy Leena sincsen jobb passzban. Ott volt mellettem két, az életemet jelentő személy, és egyikőjükkel sem tudtam foglalkozni, mert az a rohadt csat beszorult. Egyszerűen bepánikoltam, és úgy remegett a kezem, hogy még a telefon is kiesett belőle.

-Anyuci!-szipogta Leena megilletődve.

-Kicsim, minden rendben lesz, nyugodj meg!-prübáltam csillapítani a sírását, holott én is folyamatosan zokogtam. Fel akartam venni a telefont, hogy hívhassam végre a mentőket, de erre nem volt szükség, ugyanis éppen ekkor tépte fel az ajtót, két, mentős ruhába öltözött férfi.

-Hölgyeim! Jól vannak? Mindenki rendben van?-kérdezte egyikőjük.

-Azt hiszem…-rebegtem…azt hiszem, hogy a kislánynak az ijedtségen kívül nem esett baja, viszont a barátnőm nehezen kap levegőt, nincs jól.-sírtam el.

-És Ön?-tette fel a kérdést, mközben a társa már Lizzel foglalatoskodott, és mire észbekptam, már kiemelték őt az autóból. Leena segítségére pedig egy újabb mentőtiszt sietett.

-Én…..én….azt hiszem, hogy beszorult az övem, és nem tudom kicsatolni…-suttogtam remegő hangon.

-Nyugodjon meg kérem, azonnal kiszabadítjuk innen. Minden rendben lesz.-bíztatott türelmesen.

-Kérem, a kislányom és a barátnőm hogy vannak?-kérdeztem tőle idegesen.

barátnője talán bordatörést szenedhetett.

-Óhh Istenem!-suttogtam elhalóan és újra sírni kezdem.

-Nyugodjon meg Hölgyem! Minden rendben lesz! Már érkezik a segítség, csak ne idegeskedjen! Biztosan nem fáj semmije?-kérdezte újfent, gondolom ezzel is elterelve a figyelmem addig, míg meg nem érkezik az eszköz amivel ki tudnak szedni innen.

-Én…..én, a hasamat megnyomta az öv, és fáj kicsit a nyakam, de a baba….ugye a babának nem eshetett baja?-néztem rá segélykérően.

-Baba?-nyíltak ágra a szemei.-Ön terhes?-kérdezte idegesen.

-Igen!-feleltem csendesen.

-Úristen! Karl, hozzátok már a szerszámot, ki kell vágunk innen a hölgyet!-kiáltotta a társának, aki egy másik férfival együtt hozzák rohant. Nem tudtam, hogy mi történik, kavarogtak a gondolataim, de mire ismét visszatértem a valóságba, már nem szorított az öv, és az előbb még kitartóan nyugtató mentős óvatosan a karjaiba vett és odavitt a már előre kikészített hordágyhoz.

-Anyuci!-hallottam meg Leenat, mire a hang irányába fordítottam a fejem és láttam, hogy a kicsikém felém fut.-Jól vagy? És a kistesó jól van?-kérdezte aggódva, és szerencsére már úgy tűnt, nincs sokk alatt.

-Igen, kicsim.-bólintottam.-De Lizy néni hogy van?-kérdeztem őt a barátnőm hogyléte felől.

-Beszélt hozzám, azt mondta majd látogassam meg, de bevitték a kórházba és azt mondták a doktor bácsik, hogy kivizsgálják!-hadarta egy szuszra.

-Kérem Kisasszony, próbáljon megnyugodni, a baba egészésge miatt is. Bevisszük Önt is, és a kislányt is a kórházba kivizsgálásra.-szólt rám gyengéden a korábbn is nyugtatni próbáló mentőtiszt.

-De kérem, előtte még hadd telefonáljak…muszáj lenne…-néztem rá segélykérően.

-Rendben, de kérem csak gyorsan és tömören. A kollégáim már itt is vannak a telefonjávl!-adta a kezembe a készüléket.

-Kö…..köszönöm!-rebegtem hálásan, miközben nehézkesen, de előkerestem Seb számát a mobilomból és máris tárcsáztam őt. Csengett néhányat, majd recsegést hallottam a vonal túlsó végén.

-Gina! Szia! Mi újság?-szólt bele meglepetten.

-Seb…..Seb én…..én ezt nem…..ezt én tényleg nem…..nem akartam!-dadogtam össze-vissza, hiszen minden porcikám remegett, a könnyeim záporként hulltak alá és csak az járt a fejemben, hogy Lizzel mi lehet.

-Mi? Miről beszélsz? Nem értelek!-felelte tétován.

-A kocsi…..nem tudom, hogy honnan…..csak felbukkant…..és nem…..nem tudtam már megállni…..és ő meg száguldott felén és…..és én ezt nem akartam!-zokogtam hangosan.

-Micsodát? Gina! Nyugodj meg és mondd el szépen mi történt!?-lett ideges a hangja.

-De Seb…..kérlek bocsáss meg….nem akartam, hidd el……ne haragudj…..-hebegtem-habogtam teljesen sokkos állapotban.

-Mit nem akartál? Az Isten szerelmére! Mondd már!-rivallt rám, mire nekem még sűrűbb patakokban kezdtek folyni a könnyeim.

-Nekünk…..nekünk….itt most…..balesetünk volt…..-nyögtem ki nagy nehezen.

-MIII? HOGY VAGYTOK? HOL VAGYTOK? LIZ? LEENA? A PICI?-kiáltotta idegesen.

-Leena jól van, a pici is remélem, de Liz…..úgy sajnálom Seb…..-sírtam keservesen.

-MI TÖRTÉNT LIZZEL?-ordította magából kikelve.

-Liz…..Liz…..

-LIZ MI? MI VAN VELE?????

-Liz…..azt hiszem, hogy bordatörése van…..és bevitték a kórházba…..-halkult el a hangom, és a sírás teljesen átvette a testem fölött az uralmat.

-JÉZUSOM! Most hol vagytok? Hova visznek titeket?-sorolta a kérdéseket. Megráztam a fejem, bár ő ezt nem láthatta, és miután már egy hang sem jött ki a torkomon, inkább átnyújtottam a telefont a mentőtisztnek, hogy ő beszéljen inkább vele. Nem tudom, hogy mi történt ez után, forgott velem minden, az események felgyorsultak, mint ha egy ringlispin ültem volna és a körülöttem zajló történésekből csak annyi tudtam felfogni, hogy az autü lindult, én pedig az ágyra hajtottam a fejemet és a kórház felé vezető úton végig azért imádkoztam, hogy Lizzel, Leenaval és a kicsivel minden rendben legyen.

6 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Phú, hát erre szerintem tényleg senki sem számított! Nagyon jó rész lett, és remélem, hogy mindegyikük rendben lesz!
    Kíváncsi vagyok Kimi hogy fog reagálni a történtekre, és rájön-e végre, hogy Gina milyen fontos az életében!
    Szegény Seb! Ő teljesen kiakadt, teljesen érthető módon!
    Nagyon várom a folytatást!
    Puszi: Szandi

    VálaszTörlés
  2. Sziastok!
    te jó ég!!:OO nem tudok szóhoz sem jutni...sokkolt az a rész az tuti.
    jajj annyira sajnálom őket!!!de ha azt vesszük,ennek igy kellett történnie!remélem ez majd észhez térít mindenki.Kimi rájön,hogy pocsékul viselkedett Ginával,Seb és Lizi pedig kibékülnek.
    remélem,hogy Liznek semmi komolyabb baja nem lett,felépül és annak is örülnék,ha Gina babája is jól lenne.
    siessetek a folytatással!!!
    puszi:Reny

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok, szerintem is nagyon jó rész lett, Seb reakciójára számítottam, de Kimi... szerintem ő ki fog akadni kicsit, bár remélem, tévedek és kibékülnek....

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Nagyon jó lett!!
    A baleset volt az amire végképp nem számítottam. Pedig már majdnem minden sínen volt. Seb és Liz biztos,hogy kibékültek volna és Ginának is volt esélye arra,hogy Kimi megbocsát neki (bár inkább neki kéne bocsánatot kérnie Ginától...),de most... Sebtől ilyen reakcióra számítottam és talán most Kimi is rájön,hogy mennyit is jelent neki Gina. Remélem senkinek sem lesz komolyabb baja.
    Várom a folytatást.
    puszy:vivi

    VálaszTörlés
  5. Na, erre nem számítottam, remélem ez észhez téríti a finnt, és nem kiakadni fog Ginára, hanem tudatosul benne, hogy elvesztheti a nőt akit szeret... :) Várom a folytatást csajok :)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Nagyon tetszett a rész!
    Ez a baleset... nagyon remélem, hogy Liznek nem lesz semmi komolyabb baja, és lehet, hogy még valami jó is lesz ebben a rossz dologban (arra gondolok, hogy Seb és Liz végre kibékülnek, mert hát már látják, hogy akár el is veszíthetik a másikat).
    Egész végig attól féltem, hogy Gina elveszíti a babát, remélem ez nem fog megtörténni, de szerencsére eddig még nem volt ilyenről szó és Leena is jól van.
    Arra azért kíváncsi lennék Kimi hogyan reagál majd a baleset hírére... Remélem ő is rájön, hogy ideje lenne bocsánatot kérni, és megpróbálni megbékíteni Ginát!
    Kíváncsian várom a folytatást!
    Puszi, Andika

    VálaszTörlés