2011. július 14., csütörtök

50. rész

Gina

Másnap, reggeli után útrakeltünk, és Seb idegenvezetésével körbejártuk az egész várost. Nagyon sokat nevettem a bohóckodásain, és a próbálkozásaikon, amelyek az én felvidításomra irányultak. Hálás voltak nekik, és hogy ezt a lehető legjobban kifejezzem, amikor este fáradtan hazaestünk,  még főztem nekik vacsit, aztán kettesben hagytam őket, én pedig a szobámba mentem, bedőltem az ágyba és már el is aludtam. Néhány nap óta végre először ki tudtam pihenni magam.
A következő napon úgy gondoltam, hogy elmegyek Zürichbe nézelődni kicsit, és így legalább kettesben tudtam hagyni a szerelmeseket is. Örültem, hogy ennyit foglalkoztak velem, és hogy sikerült kicsit felvidítaniuk, de nem lehettem annyira szemtelen, hogy minden áldott percben a nyakukon lógjak. A városközpontban lévő plázában sétálgattam, már néhány papírtáskával a kezemben, amikor megcsörrent a telefonom. Előhalásztam a táskámból a készüléket, és igencsak meglepődtem, amikor a kijelzőn Mark nevét olvastam.
-Szia Gina! Nem zavarlak most?-kérdezte udvariasan, miután fogadtam  a hívást.
-Szia Mark, egyáltalán nem zavarsz. Épp vásárolgatok!-válaszoltam kedvesen.-Segíthetek valamiben?
-Hát, igazság szerint nem biztos, hogy örülni fogsz annak, amit mondani fogok!-egészen elhalkult a hangja, ami kissé megrémített.
-Mi történt már megint?-sóhajtottam fel gondterhelten és leültem az egyik üresen álló padra.
-Változott a program, és úgy néz ki, hogy Kimi két nap múlva hazamegy!-felelte, mire nekem hirtelen még a vér is megfagyott az ereimben, és eltartott egy kis időbe, mire sikerült felfognom amit mondott.
-De akkor ez azt jelenti, hogy nekem oda kell költöznöm hozzá?!-a hangomban volt némi kérdő hanglejtés is, holott tudtam én jól a választ.
-Mivel a szerződésedben ez áll…..-sóhajtott.-Te mondtad nekem!-tette hozzá.
-Tudom Mark, tudom…..-bólogattam.
-Ha holnap Baar-ba tudsz utazni, akkor én is odamegyek, adok neked kulcsot, körbevezetlek a házban, hogy mire Kimi is odaér, ne legyen neked olyan ismeretlen a hely.
-Miattam ne aggódj, mert én most is itt vagyok Baar-ban, Sebéknél. Liz meghívott magukhoz néhány napra.-vázoltam fel a helyzetet.
-Óhh értem! Akkor majd odamegyek hozzájuk, ha megérkeztem és segítek átcuccolni Kimihez!-ajánlotta fel roppant figyelmesen.
-Rendben Mark, köszönöm a segítséget!-hálálkodtam.-De ugye nem kell kitakarítanom mire Őméltósága hazatolja a fenekét?-kérdeztem kissé gyanakvóan.
-Dehogy kell!-nevetett fel jókedvűen.-Az nem a te dolgod.
-Na azért!-pusmogtam, mire ő megint csak nevetett.
-Akkor holnap!-búcsúzott.
-Holnap!-sóhajtottam.-Szia!-köszöntem el tőle.
-Szia Gina!-köszönt ő is, majd bontottuk a vonalat. Néhány percig csendesen, a fejemet a kezeim közé hajtva üldögéltem ott a padon, aztán erőt vettem magamon és elindultam vissza Baarba, hogy összepakoljak és felkészítsem magam a holnapi és az az utáni rengeteg, kemény napra.
A nappaliban csak Lizt találtam, amint egy boros poharat forgatott az ujjai között, és valami roppant érdekfeszítő műsort nézhetett a tévében, ugyanis látszott rajta, hogy nagyon elvoltak kalandozva a gondolatai.
-Szia!-közöntem egészen halkan, ő azonban rögtön felém fordította a fejét és érdeklődve pislogott rám.
-Szia drágám! Gyere, csüccs ide mellém, és mutasd mit vettél!-kacsintott rám, és már arrébb is húzódott, hogy leülhessek.
-Most nincs rá idő Liz!-sóhajtottam.-Megyek pakolni. Holnap költözöm!-tettem hozzá fanyar arckifejezéssel.
-Hova?-nézett rám nagy szemekkel.
-Kimihez!-sóhajtottam.
-Jól vagy Gina?-nézett rám furcsán.-Mi az, hogy Kimihez költözöl?-rázta a fejét értetlenkedve.
-Úgy néz ki, hogy két nap múlva hazajön, és tudod jól te is, hogy a munka miatt oda kell költöznöm hozzá.-húztam el a számat.
-És ezt ő is tudja?-kérdezte óvatosan.
-Nem tudom!-vontam meg a vállam.-De hogy őszinte legyek, nem is nagyon érdekel! Majd rájön!-tettem hozzá kissé flegmán.-De most tényleg megyek, mert erre nekem még lelkileg is fel kell készítenem magam!-grimaszoltam, majd elindultam a lépcső felé.
-Szólj, ha szükéged va valamire, vagy beszélgetni szeretnél!-szól utánam Liz.
-Oké!-intettem vissza, már a lépcsőfordulónál járva.
A szobámba belépve nem várt meglepetés fogadott, ugyanis Seb ott állt az ágyam mellett és láthatóan az ott fekvő papírjaimat olvasgatta.
-Seb, te mégis mit csinálsz itt?-kérdezte számonkérően, miután visszacsuktam magam után az ajtót, és ledobtam a szatyrokat a szőnyegre. Meglepetten kapta fel a fejét, és az arca színének változásából tudhattam, hogy zavarba jött.
-Én csak…..-nyelt egyet.-…….csak Liz küldött ezekkel a törölközőkkel.-mutatta fel az említett dolgokat.
-Én nem erről beszélek!-feleltem idegesen.-Mégis mi jogon olvasgatod te az én papírjaimat?-vontam fel a szemöldököm, és kérdő tekintettel páztáztam az arcát.
-Ne haragudj, nem szabadott volna ezt tennem!-hajtotta le szégyenlősen a fejét.
-Nem, valóban nem!-vágtam rá erélyesen, majd az ágyhoz léptem, összecsaptam a papírokat tartalmazó mappát és a kezembe vettem.-Akkor? Van még itt valami dolgod?-néztem rá jelentőségteljesen.
-Nem, nincs!-rázta meg a fejet.-Megyek!-indult el az ajtó felé, ám mielőtt lenyomta volna a kilincset, visszafordult.-Gina!-vett egy nagy levegőt.-Tudom, hogy nem kellett volna beleolvasnom abba a szerződésbe, és azt is tudom, hogy ez nem az én dolgom, de miért csinálod ezt? Miért fogadtad el így ezt az állást?-nézett rám aggódó pillantással.
-Hogy miért?-kérdeztem vissza erőteljes hangon.-Mert bizonyítani akarok. Meg akarom muatni, hogy képes vagyok megcsinálni, még ha senki nem hisz bennem, akkor is!-válaszoltam, a mondat végére egészen elhalkulva.
-Tudom miről beszélsz, hidd el, de amit csinálsz, az kész őrültség!-rázta a fejét döbbenten.
-Tisztában vagyok vele!-feleltem őszintén.-De muszáj ezt végigcsinálnom!-tettem hozzá eltökélten.
-De ez akkor is butaság!-ágált továbbra is kitartóan.-És biztos vagyok benne, ogy Lizanak tartaná! Erről neki is tudnia kell!
-Seb!-léptem oda elé, és hirtelen megfogtam a kezét.-Kérlek, könyörgöm Neked, ne szólj erről Liznek!-néztem rá könnyektől csillogó szemekkel.
-De ő talán meg tudna akadályozni abban, hogy belemenj ebbe az őrültségbe!-pillantott rám elbizonytalanodva.
-Kérlek, Sebastian, kérlek!-kapcsoldott össze a pillantásom az övével.-Nem tudhat erről, soha nem tudhatja meg!-ráztam meg a fejem.-Könyörgöm, ne mondd el neki, és senki másnak sem!
-Gina miért csinálod ezt magaddal és velem is?-dörzsölte meg a tarkóját, miután lerakta végre az eddig szorongatott törölközőket.
-Muszáj ezt tennem, különben soha senki nem fogja elhinni nekem, hogy képes vagyok megálli a saját lábamon is, hogy lehetek még valaki, annak ellenére, hogy alig vagyok 23.-suttogtam megtörten.-Könyörgöm neked, hogy add meg ezt a lehetőséget!
-Jajj Gina!-sóhajtott fel.-Megteszem, mert nem akarom, hogy miattam szenvedj, de akkor is őrültségnek tartom amit csinálsz.-rázta a fejét lemondóan.
-Megesküszöl, hogy nem mondod el?-kérdeztem tőle komolyan.
-Megesküszöm!-jelentette ki határozottan közben mélyen a szemeimbe nézve.
-Köszönöm!-súgtam elfulló hangon, és gyorsan megöleltem őt.
-Nem mondom, hogy szívesen, mert tényleg nem úgy teszem ezt meg!-húzta el a száját.-Most pedig pihenj, szükséged lesz rá azt hiszem!-indult újra az ajtó felé.-Jó Éjt Gina!-köszönt el.
-Seb!-szólítottam meg, mire ő megpördült.-Hálásan kszönöm!-mosolyogtam rá fájdalmasan. Lassan bólintott, aztán magamra hagyott engem. Szomorúan rogytam le az ágyamra, és csak félve próbáltam belegondolni abba, hogy milyen is lesz életem elkövetkezendő időszaka…… 

5 megjegyzés:

  1. Érdekes rész, most egy közös titok Sebivel...hmmm :D Vicces lesz Kimi hazaérkezése :D

    Várom a folytit.

    Puszi: Timcsy

    VálaszTörlés
  2. Egy dolog érdekel csak: Mi van abban a szerződésben?!
    És azért Kimi-Gina találkozás is izgalmas lesz. :P
    vikky

    VálaszTörlés
  3. Hűha!Mi a fene lehet abban a szerződésben?
    Na már most siess!
    Köszi:szofi

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    Eddig csak csendes olvasóként meghúzódtam és nem írtam nektek kommit, vagyis inkább helyesbítenék nagyon régen írtam. Továbbra is nagyon szerettem, és szinte mindennap megnézem, hogy van-e új rész.
    Liz és Seb nagyon aranyos párt alkot. És amint ebben a részben kiderült Sebre, mint jó barátra is lehet számítani. Azért nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi áll abban a szerződésben. Hozzátok hamar a folytatást.
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Nyah, kivi vagyok Seb megtartja e a titkot, vagy kifecsegi? :D
    Bajba kerülhet még ebből Gin, hogy nem volt őszinte a barátnőjével! :O És Sebikére is mérges lesz Liz, ha nem tőlük tudja meg! :O
    Kimi reakciójára kivi leszek! :D Áhhh :D
    IMÁDÁS :D ♥♥♥
    Puszi, Alofun

    VálaszTörlés