2012. január 19., csütörtök

84. rész

(Liz)

Fáradtan és kedvetlenül Adrian papírjait összeszedve indultam vissza a Home felé, mikor láttam, hogy a szerelő, akivel a tesztek alatt találkoztam megint ott ólálkodik az épület előtt. Hatalmasat sóhajtottam, és bíztam benne, hogy nem rám vár, de az előérzetem nem ezt súgta. Ahogy meglátott a mosolya széles lett.
- Szia! – jött elém, s nekem ehhez nem volt túl sok kedvem.
- Szia… - mondtam sóhajtva.
- Zavarlak? – bizonytalanodott el, ahogy rám nézett, s majdnem közöltem vele, hogy igen, mikor a háttérbe megláttam Sebet, aki nagyon méregetett minket.
- Nem! – vágtam rá.
- Csak gondoltam… izé – vakargatta zavartan fejét – meglátogatlak.
- Jól gondoltad. – mosolyogtam rá. Azt akartam, hogy Seb lássa, már nem érdekel… hogy boldog vagyok nélküle… mégis összefacsarodik a szívem, ahogy ott áll és néz minket.
- Igen? Ennek nagyon örülök! – mosolygott rám kedvesen. – Szóval arra gondoltam, hogy megihatnánk majd együtt valamikor egy kávét… - kezdte félszegen.
- Ö… majd valamikor, oké? – mosolyogtam rá erőltetetten.
- Nem akarom erőltetni… - ragadta meg a karomat – csak tudod, olyan gyönyörű vagy…
- Persze, majd megbeszéljük… - próbáltam meg kihúzni, de túl erős volt hozzám képest.
- Miért sietsz annyira? – nézett rám komolyan, és én kezdtem egy kicsit megijedni.
- Nem sietek… - közöltem neki zavartan. Seb egyre mérgesebben méregetett minket.
- Akkor jó… - a hangja lágy volt, de a kezemet egyre jobban szorította.
- Engedj el… - próbálkoztam újra, de már egyet léptem is hátra, de továbbra is szorított.
- NEM AZT MONDTA, HOGY ENGEDD EL????? – jelent meg Seb, és ragadta meg a férfi grabancát, majd behúzott egyet neki.
- Seb!!! Elég!!! – állt meg előtte Tommi, én döbbenten álltam ott, pedig a kezem lüktetett a fájdalomtól.
- TŰNJ EL INNEN… KÜLÖNBEN MEGBÁNOD!!! – kiabált Seb magából kikelve, Tomminak úgy kellett visszafognia, különben biztos, hogy nekimegy.
- Seb, higgadj le!! – szólt rá erőteljesebben a finn, amikor a szerelő már eltűnt onnan.
- Nem!!! – vágta rá – Úgy látom már túlléptél rajtunk!!! – fordult felém – Nem jelentett semmit a szerelmünk, igaz??? – szúrta a tőröket még jobban a szívembe.
- Ne papolj nekem! – vágtam neki vissza kissé mérgesen – Mit műveltél velem? Kidobtál, mint egy kutyát!!!
- Te mentél el!!! Te hagytál el!!! Én nem dobtalak ki!!
- Persze… - nevettem már a kínomon – hisz alig vártad, hogy elmenjek!!! Levegőnek néztél!!!
- Liz, egyszerűen nem érted! – váltott át könyörgőbe – Nekem ez az egész hirtelen nagyon sok volt… nem érted, hogy bennem, mi megy végbe…
- Ha jól tudom, kettőnk közül én tudtam meg, hogy kik is a valódi szüleim. - vágtam a képébe vészjósló hangon – Azt mondtad, hogy semmi sem fog változni… mégis minden megváltozott… elhagytál… - suttogtam már a végét, és a könnyeimet nyeltem folyamatosan vissza. Nem bírtam már tovább, és otthagytam őket, úgy menekültem be a csapathoz…

Másnap reggel Christian Horner hivatott az irodájába. Halkan kopogtam, és egy erőteljes „Szabad!” után beléptem. Ott volt még Adrian Newey és Helmut Marko is. Christian mutatta, hogy üljek le a székre, mely üresen állt ott.
- Liz, azt hiszem te is tudod, hogy beszélnünk kell! – kezdte komolyan hangon Helmut Marko.
- Fogalmam sincs, hogy miről kéne. – néztem körbe zavartan.
- Ha nincs, akkor majd segítünk… - dobott elém egy újságot – Ez mai…

„Féltékenység? Vége?

Megerősített források alapján tegnap este a paddockban jó néhány tanú előtt Liz Strassberg, Sebastian Vettel kedvese szemmel láthatóan flörtölt a Lotus Renault egyik szerelőjével. Vettel ezt nem bírta végignézni, odament és bemosott egyet a szerelőnek, akinek össze kellett varrni a száját! Az incidens után a páros össze is veszett, s nem érdekelte őket, hogy ki hallja mindezt!
Állítólag a párnál már korábban jelentkeztek a bajok, mert a hétvégén Miss Strassberg már nem Vettel sajtósa, hanem Newey személyi asszisztense. Nem sikerült egyenlőre több információt megtudni a párosról, akiket Németországban ’Álompár’-ként tartanak számon. Mindenesetre nyitott szemmel járunk a paddockban, hátha megtudunk a szerelmesekről még több dolgot…”

Döbbenten olvastam végig a cikket. Fogalmam sem volt, hogy a veszekedésünket valaki tegnap hallotta. Erre meg végképp nem gondoltam.
- Még mindig úgy gondolod, hogy nincs miről beszélnünk? – fordult felém Christian komolyan.
- Nem tudom, hogy mit mondhatnék… - hajtottam le a fejem.
- Liz… mi tudjuk, hogy most épp nincs köztetek minden rendben, de ezt a csapat nem engedheti meg magának. – magyarázta türelmesen Adrian.
- Mit vártok tőlem? – néztem rájuk elkeseredve – Mondjak fel?
- Nem! – közölte azonnal Helmut – Szeretnénk, ha egy kicsit szabadságra mennél, amíg elcsitulnak a dolgok. A szerelő fel akarja jelenteni Sebet…
- Jézusom… - suttogtam halkan.
- Liz eszünk ágában sincs eltüntetni. Mi szeretnénk a legjobban, ha rendeződnének a dolgaid Sebbel, de most szabadságra kell, hogy küldjünk… - magyarázta együtt érző Christian is – Értsd meg… nem tehetünk mást…

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Nagyon jó rész lett, komolyan, kíváncsi vagyok hogyan alakulnak a dolgai Liznek és Sebnek, és mikor békülnek ki. Kérlek siess a folytatással. :)

    VálaszTörlés
  2. Most már igazán tudni akarom, ki az a titokzatos apuka, aki miatt tart ez a mosolyszünet.Ráadásul ilyen makacsul!
    De tényleg ,leplezd már le!
    szofi

    VálaszTörlés
  3. szia.
    nem tetszik ez nekem.annyira rossz,hogy így eltávolodnak egymástól.Minden ellenük szól.remélem,hogy megbeszélik mert ez így nem mert tovább.sebit is fel fogják jelenteni és innentől kezdve ő is gázba van.Liznek igaza van.Seb hagyta el,nem is kereste,Adrian asszisztense lett.hagyja békén,had élje a saját életét.
    azért remélem,hogy kibékülnek és végre megtudjuk,hogy miért is szakítottak.
    jó rész lett és nagyon várom a folytatást ;)

    VálaszTörlés