2012. március 3., szombat

89. rész

-Kimi, szeretném Leenat elvinni magunkhoz ma délután, mert nekem és Liznek is hiányzik!-közöltem a kívánságomat meglepő határozottsággal a volt páromnak, miután hosszú percekig vitatkoztunk azon, hogy mit keresek az ő házában?
-Nem, nem viheted el! Nem engedem meg!-vágta rá azonnal, miközben mérges pillantásokkal méregetett.
-Mégis mi jogon tiltod meg nekem, hogy láthassam őt, és velem lehessen néhány órát?-akadtam ki rögtön.
-Olyan jogon, hogy én vagyok az apja!-kiabálta dóhösen.
-Én meg az édesanyja, ha már elfelejtetted volna ezt a nyilvánvaló tényt!-ripakodtam rá én is ugyanolyan idegesen.
-Te nem vagy a lányom anyja, az ő anyukája Laura volt!-olyan kíméletlenül vágta ezt az arcomba, hogy egy pillanat erejéig még a hideg is végigfutott a hátamon.
-És mégis mi mondasz majd a három éves lányodnak? Hogy az édesanyja meghalt, és a nőt, akit mostanra megszeretett, felejtse el, törölje ki örökre az emlékezetéből? –néztem rá szomorúan, és lemondóan megráztam a fejem.
-Ha ezt kell, akkor ezt teszem.-szűrte a fogai között, és mélyen a szemembe nézett.
-Kimi, hogy lehetsz ilyen szívtelen...?-szaladt ki a számon az eddig olyan mélyre elfojtott kérdés, ami láthatóan szíven ütötte őt.
-Nehezen ismerem be, de igazad van. Leenat nem kínozhatom ilyesmivel.-suttogta maga elé, miközben leült a kanapéra.
-Ez azt jelenti, hogy elvihetem magunkhoz ma délután?-néztem rá kérdően.
-Igen.-bólintott.-De!-emelte fel a mutatóujját.-Nagyon vigyázzatok rá!-nézett rám szigorúan.
-Azt hiszem eddig mindig rám bízhattad őt.-suttogtam.-De köszönöm.-tettem hozzá hálásan.
-Felmegyek, és szólok neki!-áll fel a kanapéról.-Addig ülj le!-szólt még vissza az emelet felé menet. Megfogadtam a „tanácsát” és helyet foglaltam a nappaliban, sokat azonban nem kellet várnom, ugyanis hamarosan meghallottam az én pöttöm hercegnőm apró lábainak topogását a lépcsőn. Rögtön felpattantam, és elémentem, ő pedig ahogy meglátott, meggyorsította a lépteit, és szinte úgy rohant a karjaim közpé.
-Anyuciiiiii!-kiáltotta boldogan, és átölelte a derekam.
-Szia Hercegnőm!-puszilgattam meg az arcát, és leguggolva hozzá, szorosan magamhoz öleltem.-Jajj úgy hiányoztál Tündérkém!-suttogtam a fülébe meghatottan.
-Te is nekem Anyuci! Úgy örülök, hog itt vagy megint!-átkulcsolta a nyakam, aztán kaptam tőle egy hatalmas cuppanós puszit. Boldogan mosolyogtam rá, majd felkaptam őt a karomba, Leena pedig rögtön hozzámbújt.-Tudod mit csinálunk most?-kérdeztem tőle mosologva.
-Micsodát?-csillantak fel a szemei.
-Elmegyünk Lizy nénihez és hozzám, és az egész délutánt együtt fogjuk tölteni!-mondtam neki lelkesen.
-Jujjj de jó!-nevetett vidáman.-Hallod ezt Apuci?-fordult Kimi felé. Most vettem csak észre, hogy eddig a lépcső aljánál állt, és minket nézett.- Nem is tudom miért, talán csak hálás voltam, de óvatosan elmosolyodtam, miközben rápillantottam. Nem tudom, hogy amit ő akart produkálni, annak is egy mosoly lett volna-e az eredménye, de ez inkább egy szájhúzás lett. Végülis, többet nem várhattam.-Akkor este hozom Leenat. Legkésőbb nyolcra itthn van!-szóltam ezúttal az ex-barátomhoz.
-De az tényleg a legkésőbbi időpont legyen!-nézett ránk szigorúan.-Vigyázzatok magatokra!-lassan bólintottam, aztán elvettem tőle a kislány hátizsákját, majd felöltöztettem őt, én is felvettem a cipőmet, és már indultunk is.-Köszönöm!-szóltam még vissza Kiminek az ajtóból, mire ő csak bólintott egyet, aztán a tarkóját masszírozva hátat fordított. Nagyot sóhajtottam, majd ismét Leenara összepontosította minden igyekezetemmel.
-Arra gondoltam, mi lenne, ha elmennénk vásárolni, mielőtt még hazamegyünk? Veszünk a hűtőbe, és a konyhára néhány dolgot, és talán még Lizy néninek is találunk valami szépet. Mit szólsz?-kérdeztem a kis Hercenőt, az áruház felé vezető úton.
-Jujj ez nagyon szuper lesz! Úgy örülök, hogy veletek lehetek Anyuci!-csacsogta lelkesen, élénken csillogó szemekkel.
-Mi is nagyon örülünk, hogy velünk leszel Hercegnőm. Már nagyon hiányoztál ám anyának és Lizy nénink is!-mosolyogtam rá. Leena szája ez után be sem állt, de egy pillanatig sem untam meg hallgati őt, sőt inkább élveztem ezt a folyamatos csacsogást, amiből mostanában nagyon keveset kaphattam. Amint megérkeztünk a bevásárlóközponthoz, kicsatoltam Leenat a gyerekülésből, aztán hoztam egy kocsit, és miután a kishölgy kikönyörögte magának, hogy hadd ülhessen bele, megtettem neki ezt a szívességet. Lelkesen sétálgattunk a sorok között, megnéztünk mindent, ami Leenanak tetszett, és szinte már minden szükséges dolog megvolt, már csak Liz ajándékát válogattuk, amikor megláttuk Sebet, amint a sor végén tologatta a bevásárlókocsit, és unottan nézelődött.
-Szebi bááááci!-kiáltott fel Leena lelkesen, mire az említett rögtön megpördült, és miután felocsúdott az első megdöbbenéséből, felénk indult.
-Szia Hercegnőm!-puszilta meg a keresztlányát, és megsimogatta a pofiját.-De jó dolga van valakinek!-nevetett, amint laposabban szemüvgyre vette a bevásárlókocsiban, lábait lógató kislányt. –Szia Gina!-eresztett meg felém is egy gyenge mosolyt.
-Hello Seb!-köszöntem kissé kimérten. Nem volt kedvem bájcseverészni vele, hiszen Liz miatt, és a saját veszekedésünk miatt is bennem volt még a tüske.
-Hogy vagy?-érdeklőött nagyon udvariasan.
-Megvagyok, kössz!-vontam meg a vállam.
-Na és Liz?-kérdezte fülig pirulva.
-A körülményekhez képest egész jól van!-jegyeztem meg kissé szárazon.-Miért érdekel?
-Én…..csak tudni akartam, hogy jól van-e…-suttogta maga elé.
-Miért? Csak nem lelkiismeret-furdalásod van?-vontam fel a szemöldököm.
-Anyuci az micsoda?-kotyogott közbe Leena kíváncsian.
-Majd elmagyarázom később Kicsim!-simogattam meg az arcát.-Mindjárt megyünk, csak még beszélek Sebi bácsival. Addig nézd ki Lizy néninek az ajándékot!-mosolyogtam rá.
-Kimi elengedte hozzátok?-próbált témát váltani.
-Miután meggyőztam. De kérdeztem valamit, amire még nem válaszoltál.
-Gina!-sóhajtott fel.-Ez nem olyan könnyű! Talán nem így kellett volna reagálnom! És…..nem tudom…..-suttogta.
-Én tudom Seb!-tettem a kezem a vállára. Olayn elkeseredettnek tűnt, és talán a hormonok miatt is, de megsajnáltam őt.-Nem akarod bevallani még magadnak sem, de szükséged van Lizre, és szereted őt. Csak nem vagy képes megbírkózni a helyzettel, és ezért hibát hibára halmozol.-próbáltam körbeírni a saját helyzetét.
-Igen, talán így van.-súgta elhalóan.
-Figyelj Sebastian!-sóhajtottam ezúttal én.-Ha alaposan végiggondolsz mindent, összeszeded magad, és minden kétséget kizáróan eldöntötted, hogy szeeted Lizt, és kell neked, akkor én megígérem, hogy segíteni fogok Neked!-néztem rá komolyan.
-Miért vagy ilyen jó hozzám?-rázta a fejét hitetlenkedve.
-Liz a legjobb barátnőm, sokat köszönhetek neki, és szeretném, hogy visszataláljon a helyes útra, és újra boldog legyen. És tudom, hogy ezt a boldogságot csak melletted találhatja meg!-mosolyogtam rá.
-Köszönöm!-nézett rám hálásan.-Remélem tudod, hogy remek lány vagy, és Kimi egy hülye, hogy kidobott téged!-mosolyodott el.
-Kössz, hogy te legaláb látsz bennem valamit.-jegyeztem meg keserűen.-De inkább hagyjuk most Kimit. Az előbb volt vele egy hosszú vitám, úgyhogy talán most nem beszélnék róla.-suttogtam szomorúan, majd Leenara pillantottam. Meglepett, hogy milyen lelkesen nézegette a színes ajándéktágyakat.
-Látom, hogy mennétek már, úgyhogy nem is rabolom tovább az idődet.-mosolygott rám Seb.
-Igazán nem tartasz fel, csak nincs túl sok időnk. Este haza kell vinnem Leenat.-szomorodtam el.
-És mi lenne, ha mégsem?-jelent meg egy rejtélyes mosoly a szája szegletében.
-Hogy érted ezt?-néztem rá gyanakodva.
-Most megyek Kimihez, talán beszélhetnék a fejével. Ki tudja, lehet, hogy még sikerülne is a lelkére beszélnem?-vonta meg a vállát.
-Óhh Seb, ez remek lenne. Nagyon hálás lennék érte.-lelkesedtem rögtön.-De várj! Biztos azt hinné, hogy én beszéltelek rá, hogy mondd neki ezt!-ráztam ismét lemondóan a fejem.
-Nem fogja ezt hinni. Majd kitalálok valamit! És igazán semmiség ez. Ennyit már én is megtehetek értetek, főleg, ha hajlandó leszel segíteni nekem.-nézett rám hálásan.
-Ha eldöntötted, hogy mit akarsz, akkor igen!-bólintottam.-Leena Kicsim, mennünk kell, búcsúzz el szépen Sebi bácsitól!-simítottam végig az ajándékok között keresgélő kislány hátán.
-Ez tetszeni fog Lizy néninek!-nyomott a kezembe egy színes, különböző gyertyákból, fürdősóból, és tovább hasznos dolgokból álló csomagot.
-Igen, azt hiszem igazad van! Ügyes vagy!-nevettem.
-Szebi báci mikor jössz el hozzánk?-nézett a keresztapjára kíváncsian.
-Hát, most éppen apához megyek, de majd valmelyik nap téged is meglátogatlak!-mosolygott rá a kislányra.-Addig is ügyes legyél ám, és érezd jól magad anyáékkal!-simogatta meg az arcát, aztán adtak egymásnak egy-egy puszit. –Beszélek Kimi fejével, ne aggódj. Megpróbálom meggyőzni!-mosolygott rám.
-Hálás vagyok a fáradozásodért!-néztem rá meghatottan.
-Majd jelentkezem! Vigyázzatok magatokra! Sziasztok!-búcsúzott.
-Szia Seb!-mosolyogtam rá.
-Puszi Szebi báci! Sziaa!-integetett neki Leena lelkesen.
-Na kishölgy, mehetünk?-mosolyogtam rá, miközben beleraktam a bevásárlókocsiba a kiválasztott ajándékot.
-Ühüm!-bólogatott lelkesen, így aztán fizettünk, majd mindenféle finomsággal megpakolva az autót, elindultunk a Lizzel közös lakásunkba. Az úton Leena picit elbóbiskolt, így én gondolkodhattam a Sebastiannal való beszélgetésünkön. Meg kellett állapítanom, hogy rendes srác ő, csak ő is eltévedt, de tudtam, hogy ha rájön, hogy mit szeretne, akkor könnyebb lesz megtalálnunk az utat, ami visszazeveti őt Lizhez. Igaz, hogy Kimivel közelről sem volt valami fényes a viszonyunk, mégis boldog voltam most, mert tudtam, hogy Lizék megtalálhatják a fényt az alagút végén, arról meg nem is beszélve, hogy ez a kis tünemény az egész délutánt velünk tölthette.

14 megjegyzés:

  1. Hjajjj....
    Ezt a két széllelbélelt szőke hajú férfinek nevezett hisztigépet szívesen leönteném egy-egy vödör hideg vízzel. Legalábbis az előző rész alapján, ami az ő szemszögükből íródott. Két makacs öszvér, akik közül Seb túlreagálja szerintem Liz származását, ráadásul szépen kikészítette szegény csajszit..
    Kimi meg... Mi az, hogy ordít a lányával??? A saját hülyeségéért ne a kislányt vegye elő! Édesmindegy, hogy utána megvigasztalta, a lényeg, hogy kiabált vele. Egy kisgyerek az ilyet megjegyzi.

    A mostani rész már kicsit nyugodtabb volt szerencsére, a legjobban Gina és Seb fegyverszünete tetszett. Talán már Seb is rájött, hogy mekkora nagy marha volt, remélem most már minél előbb összekapja magát és tenni fogja a szépet Liznek! Az külön jó pont, hogy megpróbál még egy kis időt kiharcolni Gináéknak a csöppséggel.
    Viszont Kimi.... Mikor húz el végre orvoshoz?? :S Szerencse, hogy sikerült jobb belátásra téríteni és elengedte Leenat Ginnel. A kiscsaj még mindig egy kis Tündér. :D

    SZUPER részek lettek! :D ♥ ♥ ♥ Csak így tovább és méééééééééééég részt! :D

    Pussz,
    Noncsi

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. ez egy remek rész lett,az előzőhöz képest kicsit nyugodtabb.nem értem,miért kellett először megtiltani azt Ginának,hogy elvigye a lányát?és Kimi...atya ég!!volt mersze azt hozzávágni Ginához,hogy nem is ő az igazi anyja,hanem Laura??pedig mindent megtett a kislányért,elérte,hogy ne legyen szomorú amiatt,hogy meghalt az igazi édesanyja.Leenát sem kéne nehéz helyzetbe hozni,hiszen kicsi,nem tudja,mi folyik a szülei közt és persze,hogy hiányzik neki az anyukája.
    Gina nagyon kedves és jólelkű,megbocsátott ennek a lökött németnek,aki sikeresen elszúrta mind a saját,mind a Liz életét.azért remélem,hogy észhez fognak térni mindketten és Gina segítsége meghozza majd a gyümölcsét :D
    olyan jó lenne,ha egyszer csak Seb elmenne Lizhez :D
    várom a következő részt.;)
    puszi:Reny

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Jaj, olyan jó, hogy megint van új rész! Nagyon örültem neki, és már nagyon várom most a következőt is!
    Tetszett ez a fejezet, de Kimi csökönyössége már néha ...! Hogy lehet valaki ilyen öszvér?:D
    Seb és Gina békülése szerintem valami jót fog jelenteni Liz és Seb kapcsolatában, és remélem Kiminek is megjön hamarosan az esze, és akkor minden rendben lesz!
    Légyszi, siessetek a következő résszel is! :D
    Puszi: Szandi

    VálaszTörlés
  5. Hello there! I knoω this is kind of off topiс but I was wοnderіng which blоg
    platfοrm аre you using for thiѕ websіte?
    I'm getting tired of Wordpress because I'vе hаd issueѕ ωith hаcκerѕ and Ӏ'm looking at options for another platform. I would be awesome if you could point me in the direction of a good platform.
    Also see my web page - http://www.habboqueen.com/grupo/link/1763

    VálaszTörlés
  6. What i do not realize is іn fаct how you are now nοt actuallу muсh
    moгe well-appreciаted than you mіght be nоw.
    You're so intelligent. You recognize therefore considerably on the subject of this subject, made me in my opinion believe it from a lot of numerous angles. Its like women and men aren't invοlved unless it's something to do with Woman gaga! Your individual stuffs great. At all times deal with it up!

    My site: cici.de
    my web page - V2 Cigs Review

    VálaszTörlés
  7. A perѕon essentiаllу hеlp tο mаke signifіcantlу
    aгticles I might state. Тhat is the fiгst time Ι
    fгequented yοuг wеbsіte page anԁ so fаr?
    Ι surpriseԁ ωith thе analysiѕ you made to maκе this aсtual рost аmazing.
    Magnificеnt ρroсesѕ!

    Reviеw my wеb page V2 Cigs reviews

    VálaszTörlés
  8. Ρost ωriting iѕ alsο a fun, if you be acquaintеd ωith aftеr
    that уou can wrіte if not it is cоmρliсated to write.



    Alsο visit mу web ѕіte; v2 cigs reviews
    my website > v2 cigs review

    VálaszTörlés
  9. Gгeat article.

    Fеel fгee tо surf tо mу wеbsite - http://old.skinnymoose.com/

    VálaszTörlés
  10. Hеllo tο all, how is eveгуthing, I thіnk everу
    оne is getting more from thiѕ ωеbsite, and your viеws aге fastidious in suρpοгt of nеw vieωers.


    my homepagе; visit the next Site

    VálaszTörlés
  11. obνiously like your web-ѕite howevеr you havе to test thе spelling on sеvеral of your
    postѕ. Many οf them аre rife ωith ѕpеlling ρrοblems аnd I find it verу bοtheгsome to tell the
    rеality nеvегthelеss I ωіll cеrtainly сome
    bаck again.

    My ωebѕitе ... Http://mediawikidemo.Datact.Nl/
    my page: www.divzik.com

    VálaszTörlés
  12. Εxcellеnt blog right hеre! Adԁitionаlly your wеbsite quite a
    bit up fast! What hоst arе you usіng?
    Cаn I get your affiliate lіnk оn уour hoѕt?
    I wish my site loaԁed uρ as quiсkly
    aѕ yourѕ lol

    Αlso νisit my websіte; Recommended Internet site
    My webpage > v2 cigs Reviews

    VálaszTörlés
  13. Hello, I enjoy reading all οf your post. I like to write a little commеnt to suppοrt
    yοu.

    Lοοk at my ωеblоg http://www.sfgate.com

    VálaszTörlés
  14. Attraсtive component to contеnt.
    І simplу ѕtumblеd upon yοur webѕite anԁ in acсession caрital to aѕѕеrt that I acquire in
    fаct enјoyed account youг blog posts.
    Anyway I'll be subscribing in your augment or even I fulfillment you get entry to consistently rapidly.

    Feel free to visit my blog - V2 Cigs review

    VálaszTörlés