2012. május 28., hétfő

99. rész



(Liz)
Másnap reggel eléggé kótyagosan ébredtem. Az ágyban feküdtem egyedül, de gondosan betakargatva. Fülelni kezdtem, de a fürdőben is csend honolt.  Felkeltem, s magam köré tekertem a lepedőmet, mert nem volt kedvem a ruhákkal bajlódni. Mezítláb lépkedtem lefelé, s indultam a keresésére életem másik felének. A földszintre érve a konyhába neszezésre lettem figyelmes. Egy szál boxerben sürgölődött nagy gonddal az aprónak nem igazán mondható helyiségben. 
- Héééé… - tűnt kissé morcosnak, ahogy meglátott – ez így nem meglepetés…
- Sziaaaa… - suttogtam – reggelit csináltál? – boldog voltam.
- De ez így nem meglepetés… - szomorodott el.
- Akkor felmegyek… - fordultam volna meg, de azonnal megfogta a karomat.
- Jó reggelt Szépségem! – húzott magához, s csókolt meg. – Gyönyörű vagy… - nézett végig rajtam.
- Én most felmegyek, de ne várakoztass meg nagyon… Bajnok… - húztam végig a kezem a mellkasán, s a boxer dudorán.
- Eszem ágában sincs…
- Éhes vagyok… szóval siess! – sürgettem.
- A világért se váratnám meg, drága kis családomat… - simított végig a hasamon.
- Ez tetszik… - gondolkodtam mosolyogva – siess… - buzdítottam egy csókkal, majd felfelé vettem az utamat, vissza a szobába.
A lépcsőn felhaladtam, de egyáltalán nem siettem, hagyni akartam neki elegendő időt a reggeli készítéséhez. A lépcső legtetején azonban egy kicsit eltöprengtem, s úgy döntöttem, hogy kissé húzni akarom az agyát. A lepedőmet elengedtem, s hagytam, hogy szabadon a lábaimhoz essen. Már előre nevetnem kellett, az ábrázatán, így kacéran még a lábammal becsuktam az ajtót, úgy, hogy egy kis rés maradjon, és az ágy felé sétáltam, majd a takarót magamra húztam, nehogy megfázunk.
Furcsa belegondolni, hogy pár hónap múlva már négyen leszünk. Egy valaminek azonban örültem. Előbb békültünk ki Sebbel, minthogy megtudta volna, hogy útban vannak a trónörökösök. Nem lettem volna biztos abban, hogy csak azért jövünk ismét össze, mert szeret… lehet akkor már a gyerekek is benne lettek volna a békülésben, azt pedig nagyon nem akartam…
Valószínűleg elszenderedhettem, mert apró pici csókokra eszméltem fel. Kinyitottam a szemeimet, s egy szerelmesen mosolygó szőkével találtam magam.
- Jó reggelt… - suttogott.
- Szia te szőke… - vigyorogtam.
- Te is az vagy! – háborodott fel nevetve.
- És? Tán zavar? – tettem felháborodásomat.
- A világért se! – bújt azonnal hozzám – Egyébként nem ér húzni a ház urát, holmi elhagyott ruhadarabokkal…
- Elhagytam volna valamit? – kacérkodtam vele – Nem emlékszem rá… igazán emlékeztethetnél… - húztam magamhoz, hogy megcsókoljam.
-  Szeretlek!! Számomra te vagy a legszebb!!
- Kíváncsi leszek, hogy ezt mondod-e mondjuk úgy négy-öt hónap múlva is, amikor majd akkora leszek, mint egy víziló. – görbült lefelé a szám.
- Nekem akkor is a legszebb víziló leszel… - suttogta szerelmesen.

Két nap telt el, az ismételt egymásra találásunk óta, s én egyre jobban aggódtam Gina miatt. Nem jelentkezett, nem vette fel a telefont sem. Kimi annyival elintézte a dolgot, hogy Őt nem érdekli, ha nagyon izgat, nézzek rá. Én Gina miatt aggódtam, Seb pedig miattam. Szerinte egyáltalán nem egy iker terhes kismamának való a folyamatos feszültség, és idegesség. Én azonban mindezt nem tudtam elkerülni…
Miután megnyugtattam magam, hogy barátnőm jól van Seb unszolására vele tartottam a következő futamra, de csak, mint kísérője. Nem akarta, hogy dolgozzam, s ez ügyben mindent megtett, ugyanis Norbert is velünk tartott, akinek Seb kiadta, hogy tartson szemmel. Úgy gondoltam, hogy minden bizonnyal majd unatkozni fogok, azonban erről a csapat minden tagja tett, hogy ne így legyen.
A sajtó azonnal ránk szállt, ahogy kézen fogva megjelentünk a paddock csekkolló kapujában. Mint egy méhkas indultak meg felénk, de Seb azonnal felém mozdult, s a kezemet szorongatta, Tommi meg a másik irányból tett egy lépést felém. Steve, Seb egyik mérnöke is velünk tartott, ő ment hátul, közvetlenül mögöttem. Minden bizonnyal szívszerelmem beszélte meg velük, mert, ahogy felbukkantunk, ők, mint egy tánccsoportban megkoreografált lépéseket tették mindezt.
- Seb… - suttogtam neki, nagyon megijedtem, ahogy a gépek mellettem kattogtak, és a fotósok saját testi épségüket sem féltve lökődték egymást a minél jobb képek miatt.
- Nem lesz baj… - húzott magához, s karolt át, majd egy puszit nyomott a homlokomra, persze ezt azonnal a hiénák megörökítették. Tudtam, hogy neki mindez nagyon fontos, hisz a sajtónál mostanában mi voltunk a sláger, és a szakításunk…
Nagy nehezen bejutva a Homeba, mindenki úgy köszöntött, mintha nem is hagytam volna ki pár futamot. Kedvesemnek azonnal interjúkra kellett mennie, de nem unatkoztam, Helmut Marko mellém telepedett a büfében.
- Szia! – köszöntött – Leülhetek?
- Persze! – mosolyogtam azonnal rá.
- Mi újság? Látom szent a béke! – vigyorgott – Jól vagy? Hallom volt egy baleseted…
- Igen, sajnos volt egy, de már jól vagyok. – nyugtattam meg – És igen, nagyon jól látod, szent a béke.
- Ennek nagyon örülök, s mindez meglátszik Sebastianon is, most boldog. Nagyon szeret téged… - fogta meg a kezem.
- Én is nagyon szeretem Őt. – szorítottam meg a kezét.
- Örülök, hogy itt vagy… ez a pár hét, míg nem voltatok együtt maga volt a pokol, és nem csak Sebastiannak. Az egész csapat megsínylette a különéléseteket.
- Ne haragudj, hogy ennyi problémát okoztunk neked és a csapatnak is… - éreztem, ahogy az asztal alatt a kezem a hasamra kúszik. Még Seb anyukája és többi családtagja sem tudják, hogy mi a helyzet… még nem láttuk elérkezettnek az időt, majd most a Török nagydíj után mondjuk nekik el.
- Felejtsük el… - legyintett mosolyogva. – Egyébkén Seb mesélte, hogy nem dolgozol…
- Hát igen… - jöttem zavarba, fogalmam sem volt róla, hogy mennyit mondott el neki életem másik fele.
- Mesélte, hogy az orvos nem tanácsolta a fejed miatt, mivel volt egy enyhe agyrázkódásod. – csacsogott tovább.
- Igen… - mosolyogtam zavartan – egy így van, úgyhogy most csak kísérő vagyok.
- Én örülök neki, hogy közöttünk vagy.
- Ugye nem baj, ha elrabolom pár percre ezt a szépséget? – jelent meg mögöttem Seb.
- Dehogy! – nevetett – Habár, épp a családalapításról beszélgettünk… - vigyorgott.
- Hogy miről? – szaladtak magasba Párom szemöldökei, én meg kikerekedett szemekkel néztem az osztrákra.
- Jaj, látom, nem értitek a poént. – legyintett – Na, menjetek már…
Azonnal felálltam a székről, Seb pedig húzni kezdett a pihenője felé. Szinte rohamléptekben haladtunk, pár csapattag még utánunk is fordult, én pedig zavartan mosolyogtam mindenkire, de Sebet ez sem érdekelte. Ahogy odaértünk a szobája elé, lendületesen kinyitotta azt, majd azonnal behúzott maga után, és a lábával belökte. Meg se tudtam szólalni, de valahogy mégis felcsigázott a dolog. Azonnal az ajkaimra tapadt…

4 megjegyzés:

  1. Sziasztok! :)
    már nagyon vártam a folytatást,nehezen irtam ki,hogy nem olvashassam a folytatást :)
    KImi még mindig őrült módján viselkedik,ideje volna,ha kivizsgáltatná magát és az agyát is,mert kezd az idegemire menni ez a gyerekes viselkedése!!!azt hiszem ,hogy a fejét fogja a falba verni,ha megtudja,hogy Gina mégis az ő babáját várja.
    Liz és Seb pedig szerelmesebb,mint voltak :D tényleg jó az,hogy hamarabb kibékültek,mint megtudták,hogy kisbabáik lesznek.
    siessetek a folytatással,remélem,hogy a kövi részre nem kell majd sokat várnunk ;)
    puszi Reny

    VálaszTörlés
  2. Úgy örülök, hogy végre kibékültek! Hát ezzel az ikres dologgal tényleg felpörgettétek a dolgokat! Gondolom mindenki rendesen meglepődik, amikor kiderül! Szegények, akkor még többet fognak kapni a sajtótól:( De annyira aranyos Seb, ahogy már előre leszervezte Liz és a kicsik végelmét!
    Kimit viszont még mindig nem értem. Mintha már kibékült volna a dologgal, és valami vizsgálat megismétlést is emlegetett. Most meg le se szarja kb Ginát (bocsi a kifejezésért...). Szegény eléggé kilehet, ha még Liznek se veszi fel a telefont!
    Nagyon tetszett, várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  3. szia most találtam a történetet de csak egyett tudok mondani GRATULÁLOK seb és liz igazán aranyosak
    de kimi 1 vadbarom aki nem hisz senkinek remélem gina jól vészeli ígyis át a terhességet és liz is jól viseli a babákat
    puszi

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Bevallom, kicsit lemaradtam a történettel, most pótoltam vagy 10 részt, így egyhuzamban...
    Nagyon tetszett, amit olvastam, bár kicsit komor a történések miatt, de fordulatos és izgalmas is.
    Mindkét barátnő egyszerre vár babát, na ez minden lány álma az álomesküvő után, nem? :D
    Remélem Kimi észhez tér, követi Seb példáját és megtanul boldog lenni, mert arra törekedni kell
    Puszi: Timcsy

    VálaszTörlés